משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות קטנותהזמנת סחורה ולא קבלת צוצר
חזרה לפורום

הזמנת סחורה ולא קבלת צוצר

יבג
יבגניה סמיונוביך

ב29.7 הזמנתי מוצר און-ליין השופרסל מיטה 120 לבן שלי. שילמתי בכרטיס אשראי.תשלום ירד מיידי. האתר היה כתוב על הספקת מוצר עד בית לקוח חינם תוך 14 ימי עסקים.לאחר 14 ימים הייתי צריכה לקבל טל מספק פרטים על משלוח. לא קיבלתי טלפון לא מספק ולא משופרסל. כאשר התקשרתי אמרו לי שאני צריכה בעצמי להיתקשר ולדבר עם ספק.התחלתי להיתקשר למספר טלפון שמציג נתן לי. תוך 40 דק המתנה על הקו אף אחד לא ענה לי.חזרתי למוקד שופר סל...אני כל יום הטלפון איתם. אחראית לא חוזרת אלי.כל פעם נשלחת פניה לפקסלחברה.אין מענה טלפוני.סחורה עדיין לא קיבלתי.אין אם מי לדבר.מה עושים במקרים האלה? קיבלתי הוגנת נפש ש מכל הסיפור הזה למי פונים????מי יכול לעזור לי?תודה