התנהלות כלכלית בעייתית של חברת שילוח מכולות
חברת שילוח מכולות בה השתמשתי התעכבה בעבודתה מול החברה המקבלת את המכולה במדינת היעד. בסופו של דבר החברה המקבלת דרשה תשלום בגין שבועיים של אחסון (שוב, בשל התנהלות בעייתית של החברה השולחת מישראל) בסך 509$ קנדי (כ-1400 ש"ח). בשיחת טלפון עם מנהל החברה בארץ הוא המליץ לי לשלם את הסכום ישירות לחברה המקבלת על מנת "קודם כל לשחרר את המכולה" תוך הבטחה שהוא יסדיר את התשלום בינינו (כלומר, יחזיר לי את הכסף). עשיתי כדבריו ושילמתי את הכסף. המכולה שוחררה. מאז, כל ניסיון לדבר איתו או לקבל את הכסף עלו בתוהו. הבנאדם לא עונה לטלפון, אין מקום להשאיר הודעות, לא עונה להודעות ווטסאפ.