• 4 ביולי 2013

    תקלה עם חנות פרטית של מכשירים סלולריים

    שלום, לפני כחודשיים וחצי קניתי מכשיר טלפון מחנות פרטית ולא מרשת סלולרית.
    מדובר במכשיר די חדש Samsung Galaxy sII plus שיצא בינואר 13' בערך. שילמתי עבורו כ1700 במזומן.
    לאחר שהמכשיר החדש היה אצלי מספר ימים, הוא נפל פעם אחת מגובה של בקושי מטר, והמסך שלו הפסיק לעבוד.
    בדר"כ מכשירי סאמסונג הם מאוד אמינים ולא קורה להם שום דבר והיה לי כבר מכשיר כזה בעבר שנפל המון פעמים אבל נאלצתי להחליפו כי הוא נהרס ממים.
    העובדה שהמסך של המכשיר נפגם כתוצאה מנפילה אחת לא חזקה אולי מעידה על כך שהמכשיר פגום, אבל הבעיה היא שבחוזה מצוין שאין אחריות על מסך וצריך לתקן אותו תמורת תשלום כמובן. הלכתי לחנות והבאתי להם אותו לתיקון שלקח שבועות על גבי שבועות ולבסוף מתברר שלספק אין חלקי חילוף למכשיר הזה! כלומר אין להם איך לתקן לי את המכשיר ובעלי החנות פשוט אמרו לי ללכת לחנויות אחרות ולתקן שם. והבעיה היא שחנויות אחרות כנראה יקחו ממני סכומי עתק על תיקון מסך כיוון שהמכשיר שלי לא נקנה אצלם אלא בחנות אחרת.

    האם זה חוקי למכור מכשיר סלולרי כאשר לא קיימים אליו חלקי חילוף למקרה שיפגע?

    4 ביולי 2013
  • 22 בינואר 2014

    תקלה עם חנות פרטית של מכשירים סלולריים

    שלום , אני עובדת בתכנית טלויזיה חדשה שעוסקת בתביעות קטנות, אשמח לשוחח איתך.
    לפרטים נוספים כנס ל -

    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661?notif_t=page_invite_accepted

    ג'ייין

    22 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?