איחור בהספקת ריהוט סלון
רפי
רפירכשתי סלון ובהסכם צויין זמן הספקה עד 30 ימי עסקים. לאחר תום התקופה שירות הלקוחות לא ידע לענות לי מתי אקבל את המוצר. שלחתי מכתב דרישה לפי סעיף 31א לביטול או אספקת המוצר לאלתר פלוס פיצוי. יום לאחר קבלת המכתב התקשר אלי הבעלים של החנות וביקש ממני להמתין עוד מספר ימים והבטיח שלאחר קהלת המוצר אקבל ממנו פיצוי נדיב מאוד. את המוצר קיבלתי באיחור של 10 ימים. ושהתקשרתי מספר פעמים ושלחתי הודעות עלמנת לקבל את הפיצוי ,זכיתי להתעלמות מוחלטת מצידו. שווי הסלון הוא 5000 שקל. האם אוכל כעת לתבוע ובאיזה סכום הגיוני?