לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
סטמקר אלון

מידע שגוי מחברת האשראי שעלה לי בכסף

בכרטיס החסום שלי היה חיוב שלא אני אישרתי ובאותו רגע שראיתי את החיוב פניתי לחברת האשראי לביטול החיוב והם אמרו לי שתוך 10 ימים הכסף יחזור אליי , עברו 11 יום ועדיין לא רואה את הכסף וביום ה11 פניתי שוב לחברת האשראי והם אמרו לי שאני צריך לשלוח פקס\מייל למחלקת ביטחון שאני מצהיר שאני לא מסכים לחיוב הזה . ברגע ששלחתי התקשרתי שוב לוודא שהם קיבלו את מייל והפנו אותי למחלקת ביטחון והיא אמרה לי שהכסף יחזור תוך יומיים שלושה ולא הייתי צריך לחכות את ה10 ימים אלו ופלוס האימייל ששלחתי לא היה המייל הנכון בכלל וכל המידע שקיבלתי מחברת האשראי היה שגוי ועכשיו אני צריך לחכות עוד יומיים שלושה לכסף . ב10 הימים שחיכתי לכסף חזרו לי הוראות קבע וכל הוראת קבע שחוזר אני משלם 50 שח בנוסף לזה קיבלתי חיוב של 240 שח בגלל שאני בחריגה . לא הייתי אמור לחכות את ה10 הימים האלה לפי מה שאומרת הנציגה ממחלקת הביטחון של חברה באשראי ועכשיו בגלל זה אני נמצא בחריגה של 1000 שח יותר בגלל כל החזרים . מה אפשר לעשות בעניין?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות