open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 8 ביולי 2013

            אי אספקת מוצר בזמן שנקבע

            שלום רב,

            1) בהזמנה שקניתי (2 ספות) כתוב: "זמן האספקה למוצר 4 שבועות (נספרים ימי עבודה בלבד" - האם מדובר ב-28 ימי עסקים כפי שהחברה טוענת?
            2) באותיות הקטנות כתוב: "איחור של 14 יום ממועד האספקה הרשום לעיל לא יהווה עילה לביטול הזמנה זו" - האם מדובר בימי עסקים למרות שלא מצויין?
            3) ההזמה לא סופקה עד היום (נעשתה ב- 19.04.2013, ולטענת החנות הם רצו לספק ואני לא הסכמתי - כמובן שזה לא קרה. רק אני התקשרתי כל מספר ימים לברר מה קורה עם המוצר. היום הם אמרו שאני יכול לקבל את המוצר אבל אני לא מעוניין. האם יש עילה לתביעה?

            תודה
            מיכאל

            8 ביולי 2013
          • 14 ביולי 2013

            אי אספקת מוצר בזמן שנקבע

            שלום ראובן ותודה על פנייתך.
            לעניין הגדרת ימים כימי עסקים, בחוק הגדרת הצרכן אין הגדרה מפורשת אך נעשה שימוש בימי עסקים.
            בגין איחור באספקה עיין בסעיף 31א לחוק הגנת הצרכן בעניין פיצויים לדוגמה, לפיו בית המשפט רשאי לפסוק, פיצויים שאינם תלויים בנזק בסך עד 10,000 ש"ח.

            בהצלחה,
            עו"ד רענן בשן

            14 ביולי 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form