ידיעת הפיצוי מראש, לפני התקנה.
אבי
אבישגהזמנתי ארון מאייס. ביום שהיו אמורים להגיע להתקין התקשרו להגיד שאין את הארון במלאי, ואוכל לקבל אותו רק עוד שבוע. את הארון הישן כבר פירקתי ותכולתו תישאר פזורה בבית שבוע שלם . אמרתי שאני רוצה לדעת מה יהיה הפיצוי על עוגמת הנפש הגדולה, הפסד יום העבודה, והאירגון הכפול, כדי להחליט אם לבטל את העסקה והם אמרו שרק אחרי ההתקנה הם יכולים להגיד מה הפיצוי. והחוק להגנת הצרכן לצידם בעניין זה. זה לא נשמע לי הגיוני בכלל. אשמח לחוות דעתך