לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
פולה פולה

קבלת החזר עבור מוצר שלא סופק

שלום, בחודש אוגוסוט האחרון רכשתי עדשות מגע לעיניים מרשת אופטיקה מוכרת. שילמתי ממיטב כספי עבור העדשות וקיבלתי חשבונית שבתיאור פריט רשום ״עדשות מגע״. פעמיים ניסו להתאים לי עדשות, אך ללא הצלחה - המידה לא התאימה ושני הסוגים השונים של העדשות גרמו לטשטוש חמור בראייה וכאבים. יצרתי קשר עם בית העסק ועדכנתי אותם בדבר וביקשתי לקבל החזר כספי. בית העסק לא מוכן לכך, האפשרות היחידה שהם מציעים היא להמשיך ולנסות להתאים לי עדשות. אני לא מעוניינת שהם ימשיכו להתנסות על חשבון העיניים שלי. לדבריהם העדשות הם במתנה והתשלום הוא עבור בדיקת הראיה, מה שכמובן לא נאמר בשום צורה בעת הרכישה וסותר את הרשום בחשבונית. מה האפשרות שלי במקרה כזה, איך כדאי לפעול (ואם בכלל) כדי לקבל את מה שמגיע לי?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות קטנות