נמצא פגם במחשב נהנייד -ביטול עסקה בבאג
שלום,רכשתי מחשב נייד ברשת באג, המוכר פתח את אריזת המחשב בפני בחנות,כדי לוודא שהמוצר תקין. את האריזה השארתי בחנות.. בבית גיליתי שהמחשב עושה רעש לא תקין(כנראה מהמאוורר), בשירות הלקוחות טענו,שלא ניתן להחזיר מחשב נייד לאחר שאריזתו נפתחה ובוצעה אקטיבציה למחשב. ואמרו לי לפנות ליבואן של המחשב-אסוס,הם רוצים לקחת את המחשב לבדיקת מעבדה. אך אני מתנגדת ולא מעוניינת בבדיקת מעבדה,ומעוניינת בביטול העסקה.(לא עברו 14 ימי עסקים מיום הקנייה).