• 22 ביולי 2013

    אחריות מכשיר סלולר

    שלום, לפני 7 חודשים רכשתי מכשיר סלולר מסוג סמסונג גלקסי S3, לפני כחודש התחילו בעיות טעינה במכשיר. ביום רביעי האחרון הגעתי לחנות שרכשתי בה את המכשיר, אמרו לי שיודיעו לי מה קורה עד סוף היום (כמובן אף אחד לא טרח להתקשר) התקשרתי אליהם כל יום והיום בבוקר הודיעו לי שבעיית השקע נגרם עקב קצר ככל הנראה ממטען של רכב (שאין לי) ואמרו שהתקלה אינה באחריות ושאני צריך לשלם סכום של כ-300 ש"ח עבור התיקון. חשוב לציין כי השימוש במכשיר נעשה אך ורק עם אביזרים שהגיעו עם המכשיר באריזה. האם יש לי עילה לתביעה? תודה מראש.

    22 ביולי 2013
  • 23 ביולי 2013

    אחריות מכשיר סלולר

    שלום דימה ותודה על פנייתך.
    יש לעיין בתעודת האחריות שניתנה לך לבדוק האם היא חלה על אותו רכיב ומהו תוקפה על הרכיב המבוקש.
    כן מומלץ לך לעיין בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן ושות'

    23 ביולי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?