אי עמידה בימי אספקת ריהוט
בתא
בתאל אשתמקרשלום, ביצעתי הזמנה מחברת רהיטים של סלון במעמד ההזמנה נאמר לי על ידי הנציגה כי הסלון יגיע תוך 21 ימי עסקים . בתום 21 ימי העסקים פניתי לבית העסק ושם טענו כי ״לא הקשבתי כמו שצריך״ והנציגה אמרה שיגיע תוך 30 ימי עסקים. לצערי בסיכום ההזמנה לא נכתב כלל ימי אספקה והשיחה לא הוקלטה. והמשכתי להמתין 30 ימי עסקים שבתומם גם לא הגיע הסלון. פניתי לבית העסק בבקשת פיצוי ועדכון מתי כן יגיע הסלון. הנציגה טענה כי אין לה צפי אך לדעתה ההגעה תהיה בין 35-40 ימי עסקים. ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה עקב הטעות של הנציגה + אי עמידה בזמני האספקה ונאמר לי כי המנהלת שאחראית על פיצויים נמצאת בחול ותחזור רק לאחר מס ימים. אשמח לדעת מהו לפי החוק הפיצוי שעל בית העסק לספק? ובמידה והפיצוי לא ניתן לי האם יש לפנות לבית משפט לתביעות קטנות עקב כך?