משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות קטנותמכשיר קפה באחריות לא מטופל ע"י חברת פלרום
חזרה לפורום

מכשיר קפה באחריות לא מטופל ע"י חברת פלרום

עמר
עמרי ורדי

רכשתי מכונת אקפרסו בסך 2500 ש"ח של חברת Braville , המכשיר משווק ע"י חברת אלקטרה. המכונה נמכרה עם אחריות למשך שנה. לפני תום תקופת האחריות המכונה התקלקלה ונשלחה לטיפול ב 2/10/2022 של חברת פל-רום חברה זו אמונה על מתן שירותי תיקון למוצרי אלקטרה . לאחר כחודש נשלחה המכונה מלוד שהיא מתוכנת לכאורה , שפתחתי את האיזה נדהמי לגלות שהמכונה נשלחה ללא המחסנית של פולי הקפה ,ועם מיכל מים סדוק . לאחר אין ספור נסיוניות לתקשר עם חברת פל-רום שכללו המתנה של חצי שעה ויותר על הקו הם גילו את החלק החסר ושלחו אותו אליי. לאחר שהגיע החלק החסר הפעלתי את המכונה ולגילתי שהיא עדיין מקולקלת. הריטואל של לנסות לתקשר איתם חזר על עמצו שום זמן ארוך של המתנה ללא מענה . לבסוף תקשר איתי טכנאי בשם אברהם ניהלנו שיחת וידאו והצגתי לפניו את כל הבעיות שלא ניתן להתעלם מהם . המכונה לא מייצרת קפה . שוב התבקשתי להביא המכונה לסניף האיסוף בצ'קפוסט , הדבר התבצע ב 30/10/2022. הפעם צירפתי למכונה מכתב מפורט שמתאר את כל התתקלות שצריך לפתור. עברו מספר ימים ושוב ניסיתי ליצור קשר עם הסניף בלוד כדי להבין את הסטטוס של המכונה , היו מספר התכתביות ב וואצאפ אך לא ניתנו תשובות . בקשתי לדבר עם מנהל וזה לא הסתייע כמובן שוב דיברתי אם טכניאי , הפעם שמעתי שהמכונה ששלחתי חלודה לגמרי וזאת כמובן בניגוד אופן שבו היא נשלחה . אני מבקש לתבוע את החברה על עוגמת הנפש שנגרמה לי וכמובן לדרוש מהם להחזיר אלי מכונה תקינה ועובדת . לצורך התביעה הקלטתתי את השיא עם הטכנאי בידיעותו