לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

סיבוך בעקבות הקדמה כללית

שלום, עברתי ניתוח לכריתת כיס המרה ומאז שהתעוררתי מההרדמה הכללית השלפוחית לא תפקדה וסבלתי כאבים עזים ואצירת שתן שחייבה לפנות למיון. מאז אני עם קטטר עם סיכוי יותר מסביר לעבור ניתוח לא מתוכנן להסרת הערמונית. הסתבר לי שאצירת שתן לאחר הרדמה היא תופעת לוואי מוכרת היטב אך בפגישה עם המרדים ולפני כן עם המנתח לא נאמרה ולו מילה אחת על תופעת לוואי מעין זו למרות ששאלתי על תופעות לוואי. עד לניתוח הייתי בריא לחלוטין ובכושר מעולה אך בעבר סבלתי מערמונית מוגדלת וטופלתי תרופתית עד שחל שיפור משמעותי. מזה שנים אני לא נוטל תרופה.ציינתי שאיני לוקח כל תרופה בכל הזדמנות לפני הניתוח. האם יש כאן רשלנות רפואית כי הסיבוך הנוכחי החל בוודאות בעקבות ההרדמה

צחי גרוסמן

משה, שלום. אצירת שתן היא אכן סיבוך מוכר בעקבות ניתוחים. יחד עם זאת, דומני שיהיה קשה מאד לטעון שהיית נמנע מביצוע הניתוח אילו היה נמסר לך כי ישנו סיבוך אפשרי שכזה. אני מניח שנמסר לך מידע בדבר סיבוכים חמורים יותר, ובכל זאת בחרת לעבור את הניתוח. הצעתי אליך היא כזו: המתן מעט וראה לאן מתפתחים הדברים. ייתכן שאצירת השתן תחלוף מאליה, ואזי, בכל מקרה, לא תהיה כדאיות כלכלית של ממש בהגשת תביעת רשלנות רפואית. אם תהיינה השלכות ארוכות טווח, פנה לעורך דין לצורך תחילת בירור. אגב- אצירת השתן יכולה הייתה להיגרם מסיבות שונות. רצוי להוציא את התיק הרפואי המלא של הניתוח והטיפולים לאחריו על מנת לוודא שמדובר, אכן, בתופעת לוואי "רגילה" ולא בכשל כלשהו בפרוצדורה הרפואית.

מרי

מזל שהסבוך ניחיד זה מה שאתה מתאר אמנם קשה אבל יש כאלה נדבקים בחיידק זהומי ומתים! תשמח!

צחי גרוסמן

מרי היקרה. פרופורציות הן תמיד דבר מבורך, אבל לא הייתי מקל ראש, בשום אופן, בתופעה קשה כמו אצירת שתן ממושכת. אני בהחלט מבין את הכעס והתסכול של מי שסובל מתופעה שכזו בלי שמסרו לו שקיימת סכנה לכך.

אור

למרי - זו תגובה מטופשת אינפנטילית חסרת אחריות וחסרת התחשבות לסבל של מישהוא אחר. שמרי את הערותיך לעצמך ותתביישי לך!

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום רשלנות רפואית בקופות ובתי חולים