לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יעל

פגיעת גוף במכון כושר

נפלתי במעבר בין המלתחה והסטודיו לפני השעור עקב התקלות במתעמלת אחרת סבלתי מכאבים ו" מתעמלים טובים" הרימו אותי והושיבו אותי על כסא למרות בקשתי לא לגעת בי הביטוח של המקום לא רואה אחריות לפגיעתי. עברתי שבר בירך ונאלצתי לעבור ניתוח של החלפת ירך האם אפשר לתבוע על חוסר נוהל טיפול בפצוע? האם אפשר להוכיח שתזוזת השבר שלי נבעה מהרמתי מהרצפה? כי יתכן והניתוח היה יותר פשוט: מסמרים ולא החלפת ירך

עו"ד ארז גרייבסקי

יעל שלום, שאלתך נוגעת לתחום ההיפותטי של מה היה קורה אילו דברים היו קורים אחרת... על פניו, סיפור מקרה התאונה אינו מצביע על אחריות נזיקית של בעלי הסטודיו, וגם ברור גם שלמתעמלים שהרימו אותך לא היה את הידע והמומחיות לאבחן ממה את סובלת. על כן סביר שהעזרה הראשונה שניתנה לך על ידם אף היא אינה עולה כדי התרשלות. מכל מקום, השאלה של החמרת הפציעה, ככל שהיתה כזו, היא בגדר שאלה שברפואה, המוכחת על פי הפרקטיקה המשפטית באמצעות חוות דעת מומחה. ככל שאת מעוניינת להרחיב את הבדיקה בעניין, אציע לך לפנות הן לעו"ד והן לרופא אורטופד שיחווה את דעתו בעניין. בנוסף רצוי לבדוק אם היה גורם נוסף, כגון מים או חומר מחליק אחר שהביא לנפילתך, שכן במקרה כזה, תוכלי להפנות את תביעתך בגין מלוא הנזק כנגד בעלי או מפעילי הסטודיו. החלמה מהירה!

יעל

תודה על תשובתך המעבר שבו נפלתי הוא צר ובצד עומד באופן קבוע ארגז להחזרת מגבות האם מעבר צר וצפןף יכול לשמש עילה לרשלנות מקום שמקיים חוגי ספורט ומכיל הרבה מתעמלים?

עו"ד ארז גרייבסקי

יעל שלום, במידה והמעבר מהווה סיכון של ממש בשעת עומס, ייתכן וניתן יהיה לבסס טענת רשלנות. יש מקום לבחון תמונות של המקום, גם בשעת עומס. רצוי שתפני לייעוץ משפטי ע"י עו"ד המתמחה בנושא.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום נפילות ופגיעות בשטח ציבורי