לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיכאלי אור

הוצאת אזרחות הונגרית בלונדון או בארץ

שהיתי באנגליה לא מזמן ונסיתי להגיש בקשה לאזרחות שם, הקונסול ביקש ממני רק תעודת לידה עם חתימת אפוסטיל וחתימה משגרירות הונגריה בארץ ולתרגם להונגרית וצילום הדרכונים ההונגריים של אמי ואחותי (להן כבר יש שנים דרכון הונגרי) ולמלא את הטופס, זה הכל. בארץ ביקשו ממני הרבה יותר דברים , תעודת לידה של אמי ונישואין ומסמכים המוכיחים את אזרחותה של סבתי, אני מניח שהקונסול בלונדון פשוט עבד יותר יעיל וביקש רק צילום של הדרכונים של אמי ואחותי ועל ידי כך תהיה לו גישה לקבצים שלהם וממילא שם גם כל המידע שאני צריך, השאלה שלי האם זה יתכן שיש פער כזה בשירות והאם ניתן להשיג בארץ קיצור כזה על ידי צילום הדרכונים של אמי ואחותי, תודה רבה !!

item.Author מנהל הפורום עו"ד שושה שונר

היי, צודקים בארץ. על מנת שתקבלי אזרחות הונגרית, אפילו שלאמא ולאחות כבר יש, את צריכה את הדברים הבאים: ת. לידה שלך מתורגמת מאושרת פלוס חותמת אפוסטיל צילום דרכון ישראל שלך צילום דרכון הונגרי של אמא צילום דרכון ישראלי של אבא צילום ת.לידה הונגרית של אמא צילום ת. נישואין הונגרית של אמא ואבא מילו טופס בקשת אזרחות מילוי טופס בקשת רישום לידה. אם שינית שם או את נושאה צריך עוד טפסים או תעודות. בהצלחה!

מיכאלי אור

תודה רבה על תגובתך אבל, אמי לא ילידת הונגריה והיא כבר עברה את כל התהליך של הוצאת האזרחות בעצמה ולכאורה כבר יש להם את התיק שלה והתיק שלי אמור להיות כמעט זהה , היות ושתינו מבססים את בקשתינו על הורי אמי, לכאורה הם יכולים פשוט להציץ שם לא?

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דרכון הונגרי