לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רון אברהם

זכות הילדים ואישתי לקבלת דרכון/אזרחות

שלום, .ברשותי דרכון הונגרי כ 8 שנים אשר הוצאתי בשגרירות ( אבי ז"ל היה יליד בודפשט),אני מעונין לדעת : 1.האם קיימת זכות אוטומטית לאשתי והילדים ואלו מסמכים עליי לספק אם בכלל? 2. מה העלויות הצפויות ? 3.כמה זמן אורך התהליך? תודה רוני

item.Author מנהל הפורום עו"ד שושה שונר

רוני שלום ילדיך זכאים לקבלת אזרחות הונגרית מכוח הורשה - עליך לדאוג לתעודות לידה מתורגמות של הילדים ולמלא את הטפסים הרלוונטיים. אישתך במקרה שלך זכאית לאזרחות הונגרית בזכותך במידה ותלמד הונגרית ברמה של שיחת חולין - לימוד שח כ-3 חודשים לפחות. בנוסף צריכה להגיש את תעודת הלידה שלה. לכל הבקשות יש לצרף את צילומי כל המסמכים ההונגריים אשר ברשותך. אורך התהליך כשנה. לגבי עלויות, ההכנה, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום באופן פרטני. בנוסף תצטרך לשלם אגרות גם בשגרירות. בהצלחה!

item.Author מנהל הפורום עו"ד שושה שונר

רוני שלום לילדיך זכאות "אוטומטית" לקבל אזרחות אך צריך להגיש עבורם בקשות בכל מקרה. מהותי האם הם נולדו כבר לאחר שאתה היית בעל אזרחות הונגרית. צריך להכין תעודות לידה של הילדים, תעודת נישואין שלך, צילומי פספורט של כולכם וכן צילומים של כל המסמכים ההונגריים שברשותך. כמובן צריך לבוא מוכנים עם הטפסים המלאים המתאימים. אורך התהליך - בין חצי שנה לשנה. העלויות משתנות, תלוי מי ואיך מכין לך את הבקשות - לגבי אגרות, כ 150 יורו לילד, כולל אגרת דרכון. לגבי אישתך - לפי תיקון תקנה בנושא זה שנעשה לאחרונה אישתך זכאית לאזרחות הונגרית, בתנאי שתלמד לדבר (בלבד) הונגרית ברמה של שיחת חולין. בכל מקרה, הסבר זה הינו כללי, ותמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה לגבי הפרטים ... בהצלחה!!

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דרכון הונגרי