חיוב בכרטיס אשראי ע"י חברת מגזינים - פורום תביעות בנקים

שאלה חדשה
  • יעקב

    נשלח ע"ייעקב 20:01, 7 באוקטובר 2013

    שלום ,לפני כחודשיים התקשר אלי טלפונית נציג מחברת מוטו תקשורת (מגזינים) ועניין אותי בירחון בשם פופיולר סיינס הוא הבטיח למשך חודשיים בנוסף למנוי ירחון גלילאו וכל זאת ב 37 שח לחודש .אני הסכמתי ובצעתי המנוי טלפונית מול נציג מוטו תקשורת. להפתעתי לאחר כשבועיים קראתי באינטרנט שמוטו פשטה את הרגל והיא מפטרת את עובדיה. התקשרתי לחברת מוטו ושאלתי מה עם הירחון? ששלמתי עבורו ,ענו לי שהחברה בפשיטת רגל ואיפשר לדעת כפי הנראה לא אקבל אותו. התקשרתי מייד לחברת האשראי שלי ובקשתי לבטל את העסקה . אכן זוכיתי והעסקה מפחינתי בוטלה .לאחר כחודש אני רואה שחברה בשם פופיולר סיינס גובה ממני סכום של של 37 לערך עבור מגזין פופיולר סיינס . התקשרתי לחברת האשראי כדי לבטל את העסקה בטענה שלא בצעתי עסקה עם חברה זו אלה עם חברת מוטו שכאמור פשטה רגל . כך גם בחודש ספטמבר שוב גבו ושוב בטלתי עד אשר הצלחתי להגיע אל החברה פופיולר ולבטל את המנוי. האם אני מחוייב לשלם לפופיולר או שזאת עסקה חדשה והם צריכם את אישורי מחדש כדי לגבות ממני עבור הירחון דהיינו עסקה חדשה . תודה מראש יעקב רחמים

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

    עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום,מנהל הפורום

    11:59, 8 באוקטובר 2013

    יעקב שלום,
    לא ניתן לחייב מאחר והמדובר בעסקה חדשה.
    יש לעדכן את חב' האשראי שלא ביצעת עסקה עם החב' הנ"ל ולבקש שלא יכבדו חיובים עתידייים.
    אשמח לעזור,
    עו"ד גולן גדליה, מנהל הפורום
    טל': 03-5444460

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד ונוטריון גולן גדליה

מנהל הפורום: עו"ד ונוטריון גולן גדליה

בעל שני תארים - תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנע"ס עם התמחות במימון ושוק ההון. שותף בכיר במשרד עור
למידע נוסף

053-9376367 חיוג
הודעה

הפורום עוסק במתן פתרונות ועצות כיצד לצאת ממשבר כלכלי על הצד הטוב ביותר.
מטרת הפורום לעזור ללקוחות למצוא את שביל הזהב ולהוציא אותו ממעגל החובות ובכך לעזור ללקוח להתמודד ולשקם את מצבו מול הנושים הרבים לרבות בנקים ומוסדות ולהתחיל בדרך חדשה.
ברוב המקרים, לקוחות נקלעים למשבר כלכלי עמוק שבמסגרתו מוצאים עצמם נתבעים בעת ובעונה אחת ע"י מס' גופים/ נושים ובכך מאבדים כיוון ויכולת להתמודד מול התביעות הרבות.
המשרד שלנו מצליח להוציא לקוחות מהמשבר בדרך הטובה ביותר.
פניה בזמן לקבלת עזרה יכולה להצמיח הפחתת החוב בכ- 50% לפחות מהקרן (ריביות חריגות והצמדות כמובן מבוטלות) ופריסה של חובותיהם בהתאם ליכולתם של הלקוחות.