לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
נמרוד

אזרחות ספרדית

שלום רב, אמי עלתה ממרוקו בהיותה בת 12 בשנת 1964. האם לנו, ילדיה, וגם לה כמובן,יש אפשרות להתחיל בהליך הבקשה לאזרחות ספרדית למגורשי ספרד? אין לנו מסמכים על כך מן הסתם, אך ישנם סיפורים רבים שעברו במשפחה על שהסבים והסבתות מצד אמי (הכוונה להורי הסבים והסבתות של אמי) היו מדברים לדינו בבית . פרט לכך אין לנו הוכחה על שהייה בספרד(שכן מדובר המאות שנים..) תודה

עו"ד צבי קן-תור

נמרוד שלום, אין בפנייתן מספיק מידע בכדי לענות על שאלתך. אני מציע שתעביר לנו את שם המשפחה של אמך לפני שנישאה וכן את שם המשפחה של סבתך לפני נישואיה וכן תפרט אם יש תעודות כלשהן של האמא ושל הסבתא או של מישהו מהדודים. כל מידע נוסף כגון מקום מגורים במרוקו וכולה יכול לסייע. ההמלצה לפיה 'קיים טעם להתחיל בתהליך מותנית בהיקף ואיכות המידע והאסמכתאות ובמקרה כמו שלך מחייב ייעוץ אישי.

נמרוד

לפני הנישואים היה דדון ושל סבתי סוויסה. לפי אמי(בינתיים, יש גם דודים גדולים יותר שיוכלו לספק מידע מקיף), גדלו בקזלנקה אך יכול להיות שסבי וסבתי מאזורים שונים במקור. יש תעודות לידה עם רישומים של כל תאריכי הלידה של סבתי, סבי וכל ילדיהם(דודיי ודודותיי). כמו כן לכמה מהדודים אזרחויות/דרכונים צרפתיים(בתקופת המעבר לישראל שהו בצרפת וחלק נשארו שם).

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אזרחות פורטוגלית