לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גיא

הגשת תביעת פיצויים על תלונת שווא ולשון הרע

היי, התגרשתי מאישתי לפני כשנה, כחלק מהגיורשין התלוננה במשטרה על אונס, אני אח מוסמך וזה פגע בשם הטוב שלי. אני רוצה להגיש תביעה פיצויים על לשון הרע.יש לי כמה שאלות ברשותכם: 1. התיק נסגר מעילת חוסר ראיות האם אנ י בכל זאת יכול עדיין לתבוע על לשון הרע? 2.אני הגשתי בקשה לשנות עילת הסגירה מחוסר אשמה, האם הגשת התביעה על הפיצויים ה"ל יכול לפגוע באפשרות שהפרקליטות תשנה עילת הסגירה? 3. ביקשתי גם לצלם תיק החקירה, האם תביעת הנזק דורשת תיק זה או אפשר בלעדיו 4.אני מנהל גם תיק גיורשין בבית דין רבני האם אפשר לאחד את התיקים בתביעה אזרחית אחת? 5. יש מיתוס שאומר שאם אני מגיש תביעה ללשון הרע יש סיכוי שהפרקטליות שוב תפתח את החקירה אם הצד השני ילחץ עליה מספיק כדי לטרפד את תבעיתי לנזק נגדם?? תודה מראש גיא

item.Author מנהל הפורום עו"ד פנינה יחזקאל כחלון

שלום גיא ככול שהגברת הפיצה נגדך לשוה"ר ברבים הרי שקמה לך עילה לתבוע אותה בלשוה"ר כמובן שכנגד תוכל לטעון טענת דבר אמת דיברתי ואז יתקיים דיון הוכחות. שאר השאלות ששאלת מאוד מורכבות ודורשות התעמקות בנושא שלך הייתי מציעה לך לפנות לעו"ד ע"מ לקבל יעוץ משפטי בהצלחה .

שי

לפני הכל תודה על ההתייחסות. יש לי הוכחות בו היא לא הפסיקה לומר לילדים שאבא שלהם לא משלם מזונות ושהוא חייב עשרות אלפי שקלים, בנוסף מכרים משותפים פנו אלי בשאלה למה אני לא משלם מזונות... האם זה עילה לשוה"ר?

שי

תיקון: מבחינתה אין לי* (במקום לה)

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תלונות שווא