ביטול עסקה-סלון כלות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • מיכל

    נשלח ע"ימיכל 14:10, 22 בפברואר 2012

    שלום, שכרתי שמלה שאמורה לעבור עוד שינויים, שילמתי מקדמה על סך 500 ש"ח וחתמת על הסכם שבין היתר נכתב בו כי במקרה של ביטול לא יינתן החזר כספי. יום למחרת, כלומר תוך פחות מ24 שעות, התקשרתי לבקש את ביטול העסקה כיוון שהמוכרת לא הפנתה את תשומת ליבי לפרט חשוב בשמלה אותו לא ניתן יהיה לשנות. תגובתם הייתה כי אינם יכולים להשיב לי את כספי משום שחתמתי על ההסכם ובין היתר על הסעיף כפי שפירטתי וכן תקנות ביטול עסקה והחזר כספי לא חלות על סלון כלות. האם לפי תקנות הגנת הצרכן-ביטול עסקה והחזר כספי אני יכולה לקבל את כספי בחזרה ובפרט שלא נעשה שום שינוי בשמלה? תודה! מיכל

    השב
  • 13:55, 6 במרץ 2012

    מיכל שלום,

    אם השמלה יוצרה/נתפרה במיוחד בשבילך, אכן התקנות בדבר ביטול עסקה לא חלות על המקרה.

    אני מציעה לך לנסות להגיע עם החנות לעמק השווה, כך שהשמלה תהיה לשביעות רצונך.

    בברכה,

    תגובה
  • 11:53, 8 במרץ 2015

    שלום רב,
    סגרתי שמלת כלה בסלון מסוים חודשיים וחצי לפני האירוע. נקבעה לי מדידה (שמלה מוכנה) 3 שבועות לפני האירוע.
    התחרטתי והחלטתי לסגור במקום אחר יצויין כי לא נעשתה שום תפירה עבורי. (שילמתי מקדמה של 1000 ש"ח ובנוסף נלקחה שמלה לטראש שסוכם שאשלם עבורה בסיום העסקה 500 ש"ח).
    מנהלת שם החליטה לא לתבוע אותי ושאשלם 500 ש"ח על השימלה בנוסף ל-1000 שקיבלה עבור זה שלא נעשה כלום עבורי.
    החלטתי לא לחתום על מה ששלחה שאני מוותרת על כל טענותיי כלפיה ולא משלמת על השמלה כי כבר קיבלה מקדמה על כלום.
    עכשיו הגישה כתב התראה על סך 12,800 מה ניתן לעשות בנידון?
    לא תפרה עבורי שימלה, קיבלה מקדמה של 1000 ש"ח, ו-3 שבועות לפני החתונה עדיין לא הייתה מדידה.
    הטענות שלה הם שהיא שמרה לי את השימלה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.