לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
י

התנערות שירות לקוחות שקם אלקטריק מאחריות להחלפת/החזרת טלויזיה LCD

שלום,אבקש לברר האם מידע חלקי ומוטעה שניתן ע"י אנשי המכירות במעמד ביצוע רכישת טלויזיה יכול להוות בסיס לביטול העיסקה או להחלפת הטלויזיה באחרת. לפני כשבועיים רכשתי טלויזיה LCD ונאמר לי ע"י מציגי המכירות של שקם אלקטריק שיש לה 7 שנות אחריות מלאות של חברת ניופאן, זה הרשים אותי ובקשתי לוודא שאכן מדובר ב-7 שנות אחריות מלאות ונאמר לי שאכן מדובר באחריות מלאה לכל דבר ועניין אלא שבמקום שנה אחת כמקובל מדובר ב-7 שנים. כמו כן נאמר לי שגודל המסך (32 אינץ') מתאים למרחק הישיבה שלי (כ-4 מ'). בפועל ולאחר שהטלויזיה הותקנה ע"י נציג מוסמך של ניופאן) התברר לי שמדובר בשנת אחריות מלאה + 6 שנים חלקיות (בהן יש לשלם כ-200 ש"ח עבור כל ביקור טכנאי). כמו כן התברר שהטלויזיה קטנה מדי ביחס למרחק הישיבה. שירות לקוחות שקם אלקטריק מסרב לבטל העיסקה וגם מסרב להחליפה בטלויזיה גדולה יותר. אבקש לברר מה הזכויות שלי בהתאם לחוקי הגנת הצרכן ואיך ניתן לממשן, בתודה ובברכה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות