חדר שינה
שלום חגי לפני כ 8 חודשים רכשנו חדר שינה ע"י כרטיס אשראי, (התשלומים נפרסו ל 12 חודשים),חדר השינה הגיע עם פגמים רבים, כמו כן דברים שהובטחו לנו בע"פ לגבי החדר שינה לא הגיעו (כמו מסילות למיטה היהודית וכן גלגלים וכו'), כמו כן חלק החדר השינה לא הגיע, כמובן שדיברנו עם בעל החנות והוא הבטיח שהכל יטופל,לאחר שהתקשרנו אליו מספר פעמים וקבענו שיגיעו אלינו המובילים בשעות מסויימות והם לא הגיעו(שלחנו לו מכתב עם פירוט של כל הבעיות כולל ההבטחות שלו בע"פ אותן הוא לא הכחיש) בסופו של דבר בעל החנות הבטיח לנו שאם תוך שבוע הכל לא יטופל נבטל את העסקה(עברו כ-4 חודשים עד שלב זה מתאריך הקניה) בשבועיים שלאחר מכן לא הצלחנו לתפוסאת בעל החנות,המוביל התקשר אלינו ואמר לנו שבעל החנות עומד לפשוט את הרגל ושכדאי לנו לפחות לקבל את הסחורה שעדיין לא קיבלנו, לבסוף הסכמו לקבל את את יתרת חדר השינה,כאשר דיברנו עם בעל החנות הוא סירב לבטל את העסקה, שלחנו לו שוב מכתב עם כל הבעיות, ומשלב זה די התיאשנו מלרדוף אחריו ומכל פעם להתקשר ממספר אחר בתקווה שהוא יענה לנו. רצינו לדעת ראשית אם כדאי לנו ללכת לבית המשפט בנושא זה, ואם כן כמה זמן יכול להיערך המשפט, בנוסף כל הצעה אחרת תתקבל בברכה, תודה רבה, לירן ומרים.