שינוי בשעת טיסה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דפני כגן

    נשלח ע"ידפני כגן 12:24, 23 באוקטובר 2012

    שלום רב, הזמנו לפני כחודשיים טיסה לניס דרך קשרי תעופה ומונה טורס למאי 2013 - נכון - זה עוד רחוק. הזמנו את הטיסות לפי נתונים שהתאימו לנו. במקרה נכנסו לבדוק מה מצב הטיסה ומצאנו שינויים. הטיסה לניס הוקדמה בכמה שעות והטיסה חזרה מניס הוקדמה ביותר מ 7 שעות. במקום 14:45 הוקדמה ל 06:30 - פניתי לשתי החברות לבדוק מדוע לא עדכנו אותנו. ממונה התנצלו ואמרו שהיות ויש עוד הרבה זמן ולא בטוח שהשינוי סופי לא חשבו שיש טעם לעדכן... אך אמרו שיש לנו זכות לבטל ללא קנס. מקשרי תעופה חזרו ואמרו וזה ציטוט:קודם כל אני מצטער בטיסתכם שונתה. שנית,את צריכה להבין שלא אני ולא קשרי תעופה אחראים לשינוי הטיסה.חברת AIR FRANCE עצמה שינתה את השעה ואין ביכולתנו לעשות משהו עם זה. את תצטרכי לפנות לחברה עצמה אם יש לך תלונה לגבי זה. ושאלתי איך הם מתנערים מאחריות ומה הזכויות שלי בנדון. תודה דפני כגן

    השב
  • 21:29, 4 בנובמבר 2012

    ערב טוב,

    עליך להבין שהעובדה שמועד הטיסות עוד רחוק העסקה כפופה לשינויים המתחייבים במציאות אני משערת שגם קיבלת מסמך גילוי נאות ועניינים אלו הובהרו לך במעמד הרכישה.

    ככל והשינוי משמעותי ממליצה לנצל את הזמן שניתן ולבטל העסקה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.