חיוב מיותר בתשלום - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רונה

    נשלח ע"ירונה 21:54, 5 בנובמבר 2012

    שלום רב, רכשתי באיקאה שידת טלביזיה. מדובר על רהיט בסיסי אשר ניתן להוסיף לו השלמות. ההשלמות שרכשתי היו: 2 מגירות ללא חזית, 2 יחידות של חזית למגירות, וכן רגליים וידיות. מאחר והייתי בחנות עם שני ילדים קטנים אשר בשלב הקופות כבר היו חסרי סבלנות לא בדקתי את החשבון. להפתעתי הרבה כשבדקתי בבית את החשבון גיליתי שחויבתי על 3 יחידות של חזית מגירה במקום על 2. האם למרות שלא בדקתי את החשבון במעמד הקניה החוק לצידי? האם פשוט להגיע לחנות ולדרוש החזר כספי? תודה.

    השב
  • 10:55, 15 בנובמבר 2012

    שלום רב,

    מקווה שאכן חזרת לחנות וביקשת זיכוי בגין החיוב העודף. מהיכרותי עם איקאה ידוע לי שהם נוחים ונוטים להאמין לצרכן ואינם מערימים קשיים.

    תגובה
  • 22:40, 15 בנובמבר 2012

    רציתי לעדכן שהתקשרתי לשירות לקוחות של איקאה ומסרתי את כל הפרטים, הבטיחו לבדוק ורק נתבקשתי לשלוח אליהם צילום הקבלה. לאחר כארבעה ימים קיבלתי תשובה שמזכים אותי דרך כרטיס האשראי (בו ביצעתי את הרכישה). אפילו לא הייתי צריכה להגיע לחנות. אני מופתעת לטובה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.