• 22 בנובמבר 2012

    ביטול מנוי סטודיו C

    לפני 9 חודשים עשיתי מנוי ל 15 חודשים לסטודיו סי
    אך מסיבות אישיות לא הצלחתי לעמוד באופרציה של לצאת מהבית עם שני זאטוטים ולצערי ביקשתי לקצר את המנוי כי יצא שאני משלמת לריק!!
    נאמר לי במפורש כי רק לאחר 9 חודשים ניתן לבטל ואז אני מקבלת את ההפרשים אליי.
    חיכיתי בסבלנות אממה כשהגיע הרגע אז נזכרו להגיד לי שפספסתי את מועד הביטול כי התקשרתי ב 22/11 ולא ב 4/10 ע"מ לבטל את המנוי!!
    זה נשמע לי לא הגיוני הרי גם ככה אני לא מגיעה בקושי וניתן לבדוק זאת אז מה ההגיון של לתת תאריך יעד מדוייק לביטול המנוי.
    זה ממש מקשה ומרגיש רע מאוד התייחסות קרה ובלתי מתחשבת
    אינני יודעת מה לעשות מלבד לספר לכולם אודות החברה וברעתה

    22 בנובמבר 2012
  • 5 בפברואר 2014

    סטודיו סי גנבים

    כל ההתנהלות שלהם כאשר רציתי לעזוב היתה עלובה ואיטית. כשנרשמתי לא טרחו ליידע אותי שני מקבל מחיר מבצע, וכשעזבתי הודיעו לי כי המחיר היה במבצע, וכיוון שלא סיימתי את תקופת המנוי הם יחזירו את כספי פחות המחיר המלא שכלל לא ידעתי עליו.
    כל ניסיונותי להסביר שאף אחד לא יידע אותי על כך ירדו לטימיון יחד עם כספי.
    לסטודיו סי אני לא חוזרת בחיים ולא אמליץ עליהם לעולם.

    5 בפברואר 2014
    • 26 בפברואר 2014

      סטודיו סי גנבים

      סטודיו סי אטומים!
      גם אני שבויית סטודיו סי.
      לפני כחודשיים קיבלנו הצעת רילוקיישן לארה"ב. הסכמנו ותוך זמן קצר (כנאמר, חודשיים) אנחנו עוזבים את הארץ. באותו שבוע כבר בדקתי האם אפשר לבצע העברת מנוי לאחותי שגם כן מתאמנת במכון. אמרו שכן ואין שום בעיה. שלשום אחותי באה לברר כמה חודשים נשארו לי ורוצה להעבירם ופתאום אומרים לה שאין אפשרות את כל החודשים מכיוון שחצי שנה משנה שלמה שנשארה לי היא מטעמי הקפאה שהיו לי עקב הריון, ולכן אוכל להעביר לה רק 4 חודשים! חצי שנה של תשלומים הולכת לפח?! הם לא מוכנים לשמוע ולבוא לקראתי! הרי לא אוכל גם לנצל את החודשים האלה אם ארצה, תוך חודשיים לא אוכל לנצל תקופה של חצי שנה.. וגם לא אקבל החזר כספי על החודשים האלה! כך כתוב בחוזה... מה כדאי לעשות? האם לי סיבה מספיק צודקת כדי לקבל את כספי חזרה? או לפחות להעביר אותם לאחותי?
      תודה רבה.

      26 בפברואר 2014
      • 14 במאי 2014

        סטודיו סי גנבים

        ההודעה שלי אליהם כדלקמן:

        אז לאחר שהתגלה לי פרצופכם הקר, נותר לי רק דבר אחד לומר:
        אתם פשוט חברה שמבזה את האג'נדה של עצמה.
        שלושה שבועות לאחר ההרשמה רציתי לבטל את המנוי שרכשתי, לאחר שהגעתי ל3 שיעורי "קורס הכנה" בלבד!!!!
        מעבר לכך שהאופציות למחיר ה"מוזל" כובל את הלקוחות ל18 חודשים, מה שכלל לא חוקי ולאחר שגביתם ממני דמי רישום, מה שגם לא חוקי, אתם פשוט מחזיקים בכח אנשים שכלל לא מעוניינים להגיע להתאמן אצלכם.
        אתם ממשיכים לגבות ממני 245 ש"ח בכל חודש תוך מודעות לכך שאין לי את הפנאי והיכולת להגיע ולו לאימון אחד בשבוע.
        תתביישו לכם, גזל לאור יום.
        זוהי חברה שמטפחת את לקוחותיה?
        זה הוא פרצופה של חברה שמכבדת את עצמה?
        זה הוא פרצופה של תעשיית כסף שטובת לקוחותיה נמצאת בעדיפות התחתונה.
        Like ·

        14 במאי 2014
        • 26 בנובמבר 2014

          סטודיו סי גנבים

          גם אני עשיתי מנוי בסטודיו סי ל9 חודשים . הוסבר לי שאפשר לבטל מנוי בכל רגע חודש מראש....
          אך כאשר רציתי לבטל , פתאום הם הודיעו שיש דמי ביטול 550 ש״ח ! את זה אף אחד לא אמר כאשר
          סגרתי את העסקה . מסתבר שזה אמור להיות כתוב בגב החשבונית שאותה קיבלתי רק כאשר הגעתי
          לסניף ...

          26 בנובמבר 2014
  • 5 ביוני 2013

    ביטול מנוי סטודיו C

    נרשמתי לסטודיו לפני חודש וחצי הגעתי לשיעורים ונוכחתי לדעת שהשיעורים עמוסים ,בחדר שיכול להכיל 20 נשים דוחסים 30-32 נשים באופן לא מכבד,לא מקצועי,ולא בטיחותי,ביקשתי מזה מספר פעמים שלא יעמיסו כי אין מצב להתעמל באופן זה הבטיחו הבטחות ועולם כמנהגו נוהג.
    זו השפלה לשלם כ"כ הרבה,להתאמץ להגיע,לעזוב ילדים בבית,ולקבל כזו התייחסות!ביקשתי לבטל מנוי,ונאמר לי שאין לי ברירה אלא לקחת עו"ד...תהיתי מדוע הפכתי להיות שבויה של סטודיו C אם זה יחסם ללקוחות?מדוע מקרה זה אינו נחשב לאי קבלת מוצר?

    5 ביוני 2013
  • 2 בדצמבר 2012

    הגיע הזמן שמשהו יתבע את סטודיו C

    גם אני רצתי לסיים את המנוי שלי בסטודיו C ופתאום באו עם כל מיני כללים חדשים שלא שמעתי עליהם, וזאת בכדי לקנות אותי. קראתי את החוזה שחתמתי עליו, למרות החוסר סבלנות של הנציגה שלהם בעת החתימה, בדקתי בדיוק מה הנהלים, ולמרות זאת סטודיו C בוחרים לעשות כרצונם. ההתנהלות שלהם עלובה, והגיע הזמן שמשהו יתבע אותם.
    מכעיס אותי בכל פעם שאני שומעת עליהם.
    שירן

    2 בדצמבר 2012
    • 20 בינואר 2013

      הגיע הזמן שמשהו יתבע את סטודיו C

      רשת סטודיו C היא אחת החברות הכי נצלניות שאני מכירה. צריך להתרחק מהם כמו מאש.

      20 בינואר 2013
  • 2 בדצמבר 2012

    ביטול מנוי סטודיו C

    הי,
    אני מתמודדת ב-ד-י-ו-ק עם אותה הבעיה!
    אשמח גם לשמוע תגובות, הצעות.
    האם כדאי לתבוע? אני ביקשתי לבטל שבוע בלבד אחרי שעבר התאריך של החוזה שאפשר לבטל, גם מתוך הבנה שבודאי אפשר לבטל אחרי שחולף התאריך..

    2 בדצמבר 2012
    • 2 בדצמבר 2012

      ביטול מנוי סטודיו C

      אין עם מי לדבר פשוט ליזום תביעה יצוגית לכל נפגעות סטודיו C

      2 בדצמבר 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?