ביטול מנוי סטודיו C - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • תמר

    נשלח ע"יתמר 14:36, 22 בנובמבר 2012

    לפני 9 חודשים עשיתי מנוי ל 15 חודשים לסטודיו סי אך מסיבות אישיות לא הצלחתי לעמוד באופרציה של לצאת מהבית עם שני זאטוטים ולצערי ביקשתי לקצר את המנוי כי יצא שאני משלמת לריק!! נאמר לי במפורש כי רק לאחר 9 חודשים ניתן לבטל ואז אני מקבלת את ההפרשים אליי. חיכיתי בסבלנות אממה כשהגיע הרגע אז נזכרו להגיד לי שפספסתי את מועד הביטול כי התקשרתי ב 22/11 ולא ב 4/10 ע"מ לבטל את המנוי!! זה נשמע לי לא הגיוני הרי גם ככה אני לא מגיעה בקושי וניתן לבדוק זאת אז מה ההגיון של לתת תאריך יעד מדוייק לביטול המנוי. זה ממש מקשה ומרגיש רע מאוד התייחסות קרה ובלתי מתחשבת אינני יודעת מה לעשות מלבד לספר לכולם אודות החברה וברעתה

    השב
  • 10:35, 2 בדצמבר 2012

    הי,
    אני מתמודדת ב-ד-י-ו-ק עם אותה הבעיה!
    אשמח גם לשמוע תגובות, הצעות.
    האם כדאי לתבוע? אני ביקשתי לבטל שבוע בלבד אחרי שעבר התאריך של החוזה שאפשר לבטל, גם מתוך הבנה שבודאי אפשר לבטל אחרי שחולף התאריך..

    תגובה
  • 10:45, 2 בדצמבר 2012

    אין עם מי לדבר פשוט ליזום תביעה יצוגית לכל נפגעות סטודיו C

    תגובה
  • 16:32, 2 בדצמבר 2012

    גם אני רצתי לסיים את המנוי שלי בסטודיו C ופתאום באו עם כל מיני כללים חדשים שלא שמעתי עליהם, וזאת בכדי לקנות אותי. קראתי את החוזה שחתמתי עליו, למרות החוסר סבלנות של הנציגה שלהם בעת החתימה, בדקתי בדיוק מה הנהלים, ולמרות זאת סטודיו C בוחרים לעשות כרצונם. ההתנהלות שלהם עלובה, והגיע הזמן שמשהו יתבע אותם.
    מכעיס אותי בכל פעם שאני שומעת עליהם.
    שירן

    תגובה
  • 20:10, 20 בינואר 2013

    רשת סטודיו C היא אחת החברות הכי נצלניות שאני מכירה. צריך להתרחק מהם כמו מאש.

    תגובה
  • 15:12, 5 ביוני 2013

    נרשמתי לסטודיו לפני חודש וחצי הגעתי לשיעורים ונוכחתי לדעת שהשיעורים עמוסים ,בחדר שיכול להכיל 20 נשים דוחסים 30-32 נשים באופן לא מכבד,לא מקצועי,ולא בטיחותי,ביקשתי מזה מספר פעמים שלא יעמיסו כי אין מצב להתעמל באופן זה הבטיחו הבטחות ועולם כמנהגו נוהג.
    זו השפלה לשלם כ"כ הרבה,להתאמץ להגיע,לעזוב ילדים בבית,ולקבל כזו התייחסות!ביקשתי לבטל מנוי,ונאמר לי שאין לי ברירה אלא לקחת עו"ד...תהיתי מדוע הפכתי להיות שבויה של סטודיו C אם זה יחסם ללקוחות?מדוע מקרה זה אינו נחשב לאי קבלת מוצר?

    תגובה
  • 00:31, 5 בפברואר 2014

    כל ההתנהלות שלהם כאשר רציתי לעזוב היתה עלובה ואיטית. כשנרשמתי לא טרחו ליידע אותי שני מקבל מחיר מבצע, וכשעזבתי הודיעו לי כי המחיר היה במבצע, וכיוון שלא סיימתי את תקופת המנוי הם יחזירו את כספי פחות המחיר המלא שכלל לא ידעתי עליו.
    כל ניסיונותי להסביר שאף אחד לא יידע אותי על כך ירדו לטימיון יחד עם כספי.
    לסטודיו סי אני לא חוזרת בחיים ולא אמליץ עליהם לעולם.

    תגובה
  • 01:30, 26 בפברואר 2014

    סטודיו סי אטומים!
    גם אני שבויית סטודיו סי.
    לפני כחודשיים קיבלנו הצעת רילוקיישן לארה"ב. הסכמנו ותוך זמן קצר (כנאמר, חודשיים) אנחנו עוזבים את הארץ. באותו שבוע כבר בדקתי האם אפשר לבצע העברת מנוי לאחותי שגם כן מתאמנת במכון. אמרו שכן ואין שום בעיה. שלשום אחותי באה לברר כמה חודשים נשארו לי ורוצה להעבירם ופתאום אומרים לה שאין אפשרות את כל החודשים מכיוון שחצי שנה משנה שלמה שנשארה לי היא מטעמי הקפאה שהיו לי עקב הריון, ולכן אוכל להעביר לה רק 4 חודשים! חצי שנה של תשלומים הולכת לפח?! הם לא מוכנים לשמוע ולבוא לקראתי! הרי לא אוכל גם לנצל את החודשים האלה אם ארצה, תוך חודשיים לא אוכל לנצל תקופה של חצי שנה.. וגם לא אקבל החזר כספי על החודשים האלה! כך כתוב בחוזה... מה כדאי לעשות? האם לי סיבה מספיק צודקת כדי לקבל את כספי חזרה? או לפחות להעביר אותם לאחותי?
    תודה רבה.

    תגובה
  • 15:22, 14 במאי 2014

    ההודעה שלי אליהם כדלקמן:

    אז לאחר שהתגלה לי פרצופכם הקר, נותר לי רק דבר אחד לומר:
    אתם פשוט חברה שמבזה את האג'נדה של עצמה.
    שלושה שבועות לאחר ההרשמה רציתי לבטל את המנוי שרכשתי, לאחר שהגעתי ל3 שיעורי "קורס הכנה" בלבד!!!!
    מעבר לכך שהאופציות למחיר ה"מוזל" כובל את הלקוחות ל18 חודשים, מה שכלל לא חוקי ולאחר שגביתם ממני דמי רישום, מה שגם לא חוקי, אתם פשוט מחזיקים בכח אנשים שכלל לא מעוניינים להגיע להתאמן אצלכם.
    אתם ממשיכים לגבות ממני 245 ש"ח בכל חודש תוך מודעות לכך שאין לי את הפנאי והיכולת להגיע ולו לאימון אחד בשבוע.
    תתביישו לכם, גזל לאור יום.
    זוהי חברה שמטפחת את לקוחותיה?
    זה הוא פרצופה של חברה שמכבדת את עצמה?
    זה הוא פרצופה של תעשיית כסף שטובת לקוחותיה נמצאת בעדיפות התחתונה.
    Like ·

    תגובה
  • 14:18, 26 בנובמבר 2014

    גם אני עשיתי מנוי בסטודיו סי ל9 חודשים . הוסבר לי שאפשר לבטל מנוי בכל רגע חודש מראש....
    אך כאשר רציתי לבטל , פתאום הם הודיעו שיש דמי ביטול 550 ש״ח ! את זה אף אחד לא אמר כאשר
    סגרתי את העסקה . מסתבר שזה אמור להיות כתוב בגב החשבונית שאותה קיבלתי רק כאשר הגעתי
    לסניף ...

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.