לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
איימי

חיוב של חברת מירס עבור מכשיר לקוי

שלום רב, באמצע אוגוסט 2011 הצטרפתי להיות לקוחה של מירס דרך מבצע משפחות של "חבר". בהצטרפותי קיבלתי מכשיר מדגם I-ONE בעלות של 69.90 ש"ח לחודש. לאחר כחודש ימים המכשיר לא היה תקין, בעיות קליטה ובעיות בסיסיות בתפעול המכשיר כגון "תקיעת" המכשיר ובעיה בלוח במקשים (מסך מגע) שוחחתי עם נציגי שרות הלקוחות אין ספור פעמים, התשובה תמיד היתה "נחזור אליך" ומעולם לא חזרו. בשלב מסויים התחלתי להגיע לסניף "מירס" ראשון לציון פעם בשבוע, כל יום שישי, עם תינוק בן חודש וחצי לתיקון חוזר של המכשיר במשך כ- 6 שבועות כל יום שישי שהתבזבזו בשעות של המתנה לשווא. לאחר מספר שבועות שנמאס להם ממני הם החליפו את המכשיר, אך המכשיר החדש היה אף גרוע מקודמו ולא ניתן היה להשתמש בו כלל. בחודש נובמבר לאחר שתמו כל הקצים הגעתי פעם נוספת כמו בכל שבוע ודרשתי להחזיר להם את המכשיר ולבטל את העיסקה. הם לא הסכימו לקבל את המכשיר בחזרה ולבטל את התקשרותי בתרוצים כגון אין מנהלים אשר יוכלו לטפל בבעיה והובטח כי במהרה יחזרו אלי וכמובן שאף אחד לא חזר. באותו היום נכנסתי לסניף פלאפון הסמוך וחזרתי למסלול הקודם שלי( לא נותרו לי ברירות מיכיוון שאני הייתי עם תינוק קטן וילד בגן). נסיונות נוספים שלי להחזיר לחברת מירס את המכשיר לא צלחו. היום המכשיר נמצא אצלי בבית ללא שימוש, מירס עדיין מחייבים אותי כל חודש בסך של 69.90 ₪ ובחוצפתם אומרים שאם ברצוני לתקן את המכשיר הנני צריכה לשלם דמי השתתפות עצמית. בשיחה מול קשרי לקוחות נתקלתי בסירוב לבקשתי לקבלת תיעוד של היסטוריית הביקורים שלי. אשמח לדעת מה באפשרותי לעשות בכדי לעצור את החיובים של המכשיר התקול ולהזדכות עליו בברכה איימי

עידית פוליבודה, עו"ד

שלום רב, ממליצה לשלוח מכתב התראה לפני נקיטה בהליך משפטי לתאר את השתלשלות העניינים לשים דגש על העובדה שלא הצלחת להנות מהמכשיר ומהשירות הלקוי שלהם. צייני שהעתק המכתב יישלח למפקח על חברות הסלולר במשרד התקשורת ובפועל אכן שלחי העתק ממכתבך אליו. בנוסף הייתי שוקלת הגשת תביעה קטנה כנגד החברה. מקוממת מאד ההתנהלות וההתעמרות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות