אורנג'
שלום שמי אנג'לה לפני כ5-6 שנים קניתי מחברת אורנג' 2 מכשירים עם מנוי ומראש ביטלתי את גלישת אינטרנט. לפני שלוש שנים נגנב לי מכשיר ואני קניתי מכשיר אחר דור 2.5.אחרי 3 שנים קיבלתי מיכתב מחברת אורנג' שאני צריכה לחדש את המסלול.אני התחלתי לברר כמה עד עכשיו אני שילמתי .התברר ששילמתי במשך 3 שנים גלישת אינטרנט ותעריפים גבוהים.לפני כן לא היתי מקבלת חשבונות הביתה .טענתי בחברה איך יכלו לגבות ממני כסף בלי ניצול בגלישה .הם טוענים שאני היתי צריכה לבדוק חשבונות. אני לא בדקתי כי ידעתי שבפועל לא היה לי אינטרנט. פניתי שוב אלהם והם שלחו לי מכתב שיחזירו לי רק 4 חודשים אני לא מרוצה מהתשובה שלהם. מה אני יכולה לעשות?