• 17 באפריל 2013

    אריחי קרמיקה פגומים

    לפני שנתיים וחצי בערך רכשתי אריחי קרמיקה ברשת ארצית ידועה לצורך שיפוץ המטבח. הבחנתי בסדקים שנוצרו באריחים אך לא יחסתי חשיבות כי חשבתי שזה מקומי. מאחר וזה התחיל להתפשט לשאר האריחים יצרתי קשר איתם ויש לציין שהם ביקרו בביתי פעמיים אך מעבר להצעה לשלם עבור עלות האריחים שרכשתי (כ-5 מ') לא מציעים מעבר לזה. לי ברור שצריך להחליף את האריחים מתי שהוא כי הסדקים יחמירו והם טוענים שאריחים סוג א' לא יודעים להצביע על הסיבה - תזוזה של הקרקע - הבית לא חדש, הדבקה לא מקצועית - השיפוץ נעשה בעוד חלקים של הבית ע"י אותו בעל מקצוע בחלקים אחרים אין סדקים. מה עלי לעשות. מה לדרוש מהם? האם יש לי זכות לדרוש מהם את עלות ההחלפה של הקרמיקה? הם מאוד נחמדים ואדיבים אבל עלות הקרמיקה זה ממש לעג לרש. להיכנס עכשיו לשיפוץ של החלפת הקרמיקות במטבח זה עסק ביש. מצד שני להשאר עם המצב שהולך ומחמיר במטבח חדש ומושקע...אודה להכוונה שלכם בנושא.

    17 באפריל 2013
  • 17 באפריל 2013

    אריחי קרמיקה פגומים

    שלום רבץ

    אכן עסק ביש. ממליצה לפנות בכתב אל החברב לתאר את השתלשלות העניינים ולדרוש מענה הולם המגלם בחובו את אחריות החברה לאיכות מוצריה אותם מכרה כמוצר מסוג א'. מדובר בהטעיה במעמד הרכישה.

    ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות או באמון הציבור.

    17 באפריל 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?