אריחי קרמיקה פגומים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • חיה אריאל

    נשלח ע"יחיה אריאל 16:17, 17 באפריל 2013

    לפני שנתיים וחצי בערך רכשתי אריחי קרמיקה ברשת ארצית ידועה לצורך שיפוץ המטבח. הבחנתי בסדקים שנוצרו באריחים אך לא יחסתי חשיבות כי חשבתי שזה מקומי. מאחר וזה התחיל להתפשט לשאר האריחים יצרתי קשר איתם ויש לציין שהם ביקרו בביתי פעמיים אך מעבר להצעה לשלם עבור עלות האריחים שרכשתי (כ-5 מ') לא מציעים מעבר לזה. לי ברור שצריך להחליף את האריחים מתי שהוא כי הסדקים יחמירו והם טוענים שאריחים סוג א' לא יודעים להצביע על הסיבה - תזוזה של הקרקע - הבית לא חדש, הדבקה לא מקצועית - השיפוץ נעשה בעוד חלקים של הבית ע"י אותו בעל מקצוע בחלקים אחרים אין סדקים. מה עלי לעשות. מה לדרוש מהם? האם יש לי זכות לדרוש מהם את עלות ההחלפה של הקרמיקה? הם מאוד נחמדים ואדיבים אבל עלות הקרמיקה זה ממש לעג לרש. להיכנס עכשיו לשיפוץ של החלפת הקרמיקות במטבח זה עסק ביש. מצד שני להשאר עם המצב שהולך ומחמיר במטבח חדש ומושקע...אודה להכוונה שלכם בנושא.

    השב
  • 17:51, 17 באפריל 2013

    שלום רבץ

    אכן עסק ביש. ממליצה לפנות בכתב אל החברב לתאר את השתלשלות העניינים ולדרוש מענה הולם המגלם בחובו את אחריות החברה לאיכות מוצריה אותם מכרה כמוצר מסוג א'. מדובר בהטעיה במעמד הרכישה.

    ניתן להגיש תלונה במועצה הישראלית לצרכנות או באמון הציבור.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.