• 21 במאי 2013

    חברת בזק בינלאומי

    חברת בזק בינלאומי חייבה אותי במשך תקופה של חצי שנה בסכום מופרז עבור גלישה באינטרנט כשפניתי אליהם נמסר לי כי החבילה שלי הסתימה והם הודיעו לי במייל כי החבילה שלי עומדת להסתיים ולכן גבו לפי מחירון.
    בשיחה איתם הם הודו שהמייל שלי לא פעיל ולא קראתי את הודעתם.
    מסרתי להם כי יש חוק חדש האוסר על חיוב שונה בתום סיום החבילה והם מסרו לי שכיוון שהתוכנית שלי היא ישנה יותר אז החוק לא תקף לגבי.
    הם לא מוכנים להחזיר לי את כספי ומדובר בסכום לא מבוטל.
    השאלה שלי האם זה חוקי מה שנעשה האם החוק החדש לא תקף לכל המנויים?
    בתודה מראש

    21 במאי 2013
  • 22 במאי 2013

    חברת בזק בינלאומי

    שלום אורית
    עם סיום תקופת ההטבה, מחיר החבילה משתנה למחיר המחירון. אנו מיידעים על כך בחשבונית הנשלחת אלייך.
    אשמח לקבל פרטי התקשרות ל: online@bezeqint.net ולבדוק מדוע ההודעה אליה התייחסת בפוסט הגיעה לתיבת מייל שאינה פעילה.
    בברכה,
    מירי, שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי.

    22 במאי 2013
    • 22 במאי 2013

      חברת בזק בינלאומי

      ההודעה על סיום חבילה וכמו גם החשבונית לא הגיעו לידי.
      הודעות כאלה אמורות להגיע בדואר רשום על מנת לקבל את הסכמתי.
      מחיר מחירון של 140 ש"ח לעומת חבילה של 40 ש"ח זוהי גניבה של הכסף שלי. לא קיבלתם את הסכמתי לגבות סכום מופרז כזה.
      אתם צריכים להוכיח שאני קיבלתי את הודעתכם ועובדתית הנציגה שלכם ראתה שלא קיבלתי את ההתראה במייל כי המייל לא תקין
      את כל העניין הזה אני אברר חוקית ומשפטית.

      22 במאי 2013
      • 27 במאי 2013

        חברת בזק בינלאומי

        שלום רב,

        ממליצה לנצל ההזדמנות ולהעביר את המידע הנדרש לנציגת השירות אשר מביעה רצון לסייע.

        אם לא תקבלי מענה אנא חזרי אלינו.

        27 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?