חברת בזק בינלאומי
חברת בזק בינלאומי חייבה אותי במשך תקופה של חצי שנה בסכום מופרז עבור גלישה באינטרנט כשפניתי אליהם נמסר לי כי החבילה שלי הסתימה והם הודיעו לי במייל כי החבילה שלי עומדת להסתיים ולכן גבו לפי מחירון. בשיחה איתם הם הודו שהמייל שלי לא פעיל ולא קראתי את הודעתם. מסרתי להם כי יש חוק חדש האוסר על חיוב שונה בתום סיום החבילה והם מסרו לי שכיוון שהתוכנית שלי היא ישנה יותר אז החוק לא תקף לגבי. הם לא מוכנים להחזיר לי את כספי ומדובר בסכום לא מבוטל. השאלה שלי האם זה חוקי מה שנעשה האם החוק החדש לא תקף לכל המנויים? בתודה מראש
שלום אורית עם סיום תקופת ההטבה, מחיר החבילה משתנה למחיר המחירון. אנו מיידעים על כך בחשבונית הנשלחת אלייך. אשמח לקבל פרטי התקשרות ל: online@bezeqint.net ולבדוק מדוע ההודעה אליה התייחסת בפוסט הגיעה לתיבת מייל שאינה פעילה. בברכה, מירי, שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי.
ההודעה על סיום חבילה וכמו גם החשבונית לא הגיעו לידי. הודעות כאלה אמורות להגיע בדואר רשום על מנת לקבל את הסכמתי. מחיר מחירון של 140 ש"ח לעומת חבילה של 40 ש"ח זוהי גניבה של הכסף שלי. לא קיבלתם את הסכמתי לגבות סכום מופרז כזה. אתם צריכים להוכיח שאני קיבלתי את הודעתכם ועובדתית הנציגה שלכם ראתה שלא קיבלתי את ההתראה במייל כי המייל לא תקין את כל העניין הזה אני אברר חוקית ומשפטית.
שלום רב, ממליצה לנצל ההזדמנות ולהעביר את המידע הנדרש לנציגת השירות אשר מביעה רצון לסייע. אם לא תקבלי מענה אנא חזרי אלינו.