• 27 במאי 2013

    סטודיו c- ביטול מנוי יומיים אחרי תשלום טלפוני, ללא חוזה

    שלום עידית,
    עשיתי מנוי לשנה דרך הטלפון. בשיחה שאלתי את הנציגה בפירוש אם המקום פתוח בשבת (כדי לוודא שיש לי אפשרות לנצל את המנוי) והיא ענתה לי שכן. אני זוכרת את זה בפירוש כי שאלתי אם גם בב"ש (בגלל שהאוכלוסיה ברובה דתית והרבה מקומות סגורים בשבת).
    כשגיליתי באתר האינטרנט שאף סניף אינו פתוח בשבת התקשרתי לבטל. בשיחה אמרו לי שזה לא הגיוני שנמסר לי המידע הזה ושמנהלת תקשיב לשיחה ותחזור אליי תוך 48 שעות. היא חזרה אליי כעבור כמעט שבוע רק לאחר שהתקשרתי 3 פעמים לשאול מדוע לא חוזרים אליי. המנהלת אמרה שהאזינה לשיחה ושלא שאלתי לגבי שבת ולכן אחויב בדמי ביטול - 100 שח. אני מבינה שאפשר לדרוש דמי ביטול אבל הנציגה הטעתה אותי, וגם לא דרכתי בסניף ולו פעם אחת.
    איך אני יכולה להשיג את ההקלטה של השיחה? אני מפחדת שהם ימחקו אותה או חלקים ממנה ואז אחויב ב100 שח שעבורם לא קיבלתי דבר חוץ משירות לקוחות מאכזב. אמנם הסכום קטן אך חוסר הצדק גדול.

    אודה לעזרתך,
    ענבל

    27 במאי 2013
  • 27 במאי 2013

    סטודיו c- ביטול מנוי יומיים אחרי תשלום טלפוני, ללא חוזה

    שלום רב,

    אכן מקומם וגורם לתחושה של תסכול יחד עם זאת ככל ומדובר ברצונך לעשיית צדק איני בטוחה שהדרך הצפויה לך במציאתו תהא קלה או אפשרית.

    אני אומרת זאת בתחושה קשה ולא בהשלמה אך המציאות מעידה שבנסיבות המתוארות כשהשליטה נמצאת בידי נותן השירות הסיכוי שלך לשים את ידך על ההקלטה הינו אפסי.

    האפשרות לקבל את ההקלטה או ליתר דיוק לדרוש אותה מסור לביהמ"ש ויהא עליך לשכנע מדוע ראוי ומוצדק ליתן לך ההקלטה. עסקינן בהליך משפטי הכרוך בעלויות לא נמוכות ואת אף עשויה להסתכן בתשלום הוצאות לצד השני.

    ולכן בלב כבד ממליצה לך לפנות בכתב אל הנהלת המכון ולתאר את השתלשלות העניינים להדגיש שמבחינתך תנאי מהותי ויסודי היתה הידיעה שהמקום פתוח בשבת ובלעדיו לא היית נרשמת וככל והם לא פעלו בהתאם לחוק ולא פעלו בשקיפות וגילוי נאות עליהם לשלם לך פיצוי ולא ההיפך.

    נסי, מה יש לך להפסיד? מקווה שהחברה תתעשת ותקבל אחריות על ההטעיה המכוונת ואי עמידתם בדרישות החוק לשקיפות מלאה במעמד העסקה.

    עדכני בתוצאות....

    27 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?