בעייה בשליחת חבילה בדאר
שלום רב לעורכת הדין !! הבעייה היא בתחום שירותי צרכנות. ביום שני השבוע 27.5.2013 ניכנסתי לסניף הדאר בחיפה עלמנת לשלוח חבילה בדאר רשום!! בתוך העיר, ניגשתי לפקיד וביקשתי לשלוח את החבילה בדאר רשום בלבד, והפקיד ענה לי שאי אפשר לשלוח חבילה רק בדאר אקספרס מהיר...זה ניראה לי מוזר, אבל בסוף שילמתי והחבילה נישלחה. אני רוצה לשאול אותך אני כצרכנית הוטעיתי ובמכוון!!ונאלצתי לשלם על משהו שלא רציתי בכלל!! מה דעתך והאם ניתן להגיש תביעה קטנה על כך!! כי זה די מעצבן שמרמים אותי במכוון!! תודה רבה מתמר. חיפה
שלום רב, ממליצה לפנות בתלונה לשירות לקוחות של הדואר בבקשה לקבל הבהרה ופיצוי. בד בבד ממליצה לפנות בתלונה לאמון הציבור. אכן לא הוגן לרכוש שירות שכלל לא רצית כשהטעו אותך ונתנו לך מידע כוזב.
תודה על תשובתך, ואני אכן אכנס אליהם לסניף ואדרוש פיצוי על כך. תמר.