בעייה בשליחת חבילה בדאר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • תמר

    נשלח ע"יתמר 14:43, 29 במאי 2013

    שלום רב לעורכת הדין !! הבעייה היא בתחום שירותי צרכנות. ביום שני השבוע 27.5.2013 ניכנסתי לסניף הדאר בחיפה עלמנת לשלוח חבילה בדאר רשום!! בתוך העיר, ניגשתי לפקיד וביקשתי לשלוח את החבילה בדאר רשום בלבד, והפקיד ענה לי שאי אפשר לשלוח חבילה רק בדאר אקספרס מהיר...זה ניראה לי מוזר, אבל בסוף שילמתי והחבילה נישלחה. אני רוצה לשאול אותך אני כצרכנית הוטעיתי ובמכוון!!ונאלצתי לשלם על משהו שלא רציתי בכלל!! מה דעתך והאם ניתן להגיש תביעה קטנה על כך!! כי זה די מעצבן שמרמים אותי במכוון!! תודה רבה מתמר. חיפה

    השב
  • 15:35, 31 במאי 2013

    שלום רב,

    ממליצה לפנות בתלונה לשירות לקוחות של הדואר בבקשה לקבל הבהרה ופיצוי.

    בד בבד ממליצה לפנות בתלונה לאמון הציבור.

    אכן לא הוגן לרכוש שירות שכלל לא רצית כשהטעו אותך ונתנו לך מידע כוזב.

    תגובה
  • 12:04, 1 ביוני 2013

    תודה על תשובתך, ואני אכן אכנס אליהם לסניף
    ואדרוש פיצוי על כך.
    תמר.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.