החזר כספי עקב פגם במוצר
שלום רכשתי סלון בחנות ביתילי והסלון הגיע אליי ביום חמישי אחרון ביום שישי הגעתי לחנות שוחחתי עם המינהל והראית לה תמונות של הפגם בסלון היא הגיע הביתה היום ואמרה שנכון הסלון פגום אבל אין החזר כספי אלא היא מחליפה לחדש אני לא רוצה כבר את אותו סלון עקב הבעיה שיש לו ואין לי מה לקחת בחנות בסכום כזה האם אני יכולה לעמוד על שלי ולקבל בחזרה את השיקים שלא ניפרעו עדיין ? בברכה. אילנה
שלום רב, ככל ונמכר לך מוצר פגום והחברה מציעה להחליף המוצר במוצר תקין טענותיך ורצונך לבטל העסקה אינם תקפים עוד לנוכח העובדה שהחנות קיבלה אחריות ופעלה להחליף לך למוצר תקין. יחד עם זאת ולנוכח עוגמת הנפש שנגרמה לך והפגיעה באמון מומלץ לפנות אל הנהלת החנות ואל ליבם ולבקש את החלפת המוצר או ביטול העסקה לנוכח הנסיבות.