החזר כספי עקב פגם במוצר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אילנה

    נשלח ע"יאילנה 16:18, 2 ביוני 2013

    שלום רכשתי סלון בחנות ביתילי והסלון הגיע אליי ביום חמישי אחרון ביום שישי הגעתי לחנות שוחחתי עם המינהל והראית לה תמונות של הפגם בסלון היא הגיע הביתה היום ואמרה שנכון הסלון פגום אבל אין החזר כספי אלא היא מחליפה לחדש אני לא רוצה כבר את אותו סלון עקב הבעיה שיש לו ואין לי מה לקחת בחנות בסכום כזה האם אני יכולה לעמוד על שלי ולקבל בחזרה את השיקים שלא ניפרעו עדיין ? בברכה. אילנה

    השב
  • 10:19, 3 ביוני 2013

    שלום רב,

    ככל ונמכר לך מוצר פגום והחברה מציעה להחליף המוצר במוצר תקין טענותיך ורצונך לבטל העסקה אינם תקפים עוד לנוכח העובדה שהחנות קיבלה אחריות ופעלה להחליף לך למוצר תקין.

    יחד עם זאת ולנוכח עוגמת הנפש שנגרמה לך והפגיעה באמון מומלץ לפנות אל הנהלת החנות ואל ליבם ולבקש את החלפת המוצר או ביטול העסקה לנוכח הנסיבות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.