החזר תיק - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • עמיר

    נשלח ע"יעמיר 10:07, 15 ביוני 2013

    שלום, רכשתי תיק . בספטמבר 2012. החלפתי אותו והוספתי עוד תשלום. בעל החנות הבטיח שבתיק שרכשתי יכנס הלפטופ שלי(שהוא גדול ומגושם). הלפטופ לא נכנס. חזרתי לקבל החזר כספי לאחר 5 ימי עסקים (שבהם כולל יום כיפור וערב יום כיפור) בעל החנות לא ביטל את העיסקה גם לא ולא נתן החזר כספי וגם לא זיכוי. לא היה שום מדיניות החזרה ליד הקופה או בכל מקום אחר. הם טוענים שיום כיפור נכלל ביומיים שהיתה לי אפשרות לבטל, ואילו אני פניתי ביום ה-5. את דף מדיניות החזר מוצרים המוכרת הוציאה מקלסר שהיה מתחת לדלפק. פניתי לאימון הציבור וההגנה לצרכן שניהם פנו מספר פעמים לחנות והחנות מתעלמת. לא מגיבה לכלום. אני רוצה לתבוע ראשית את החזר הכסף שלי שנית, ללמדם לכבד חוק. בנוסף לביטול העיסקה מה אני יכולה לדרוש על כך?. תודה

    השב
  • 09:27, 16 ביוני 2013

    שלום רב,

    עליך לגשת לבית משפט לתביעות קטנות ולקבל טפסים של תביעה קטנה (אפשר להוריד גם מהאינטרנט) עליך לצרף אסמכתאות ואת אמון הציבור והמועצה הישראלית לצרכנות.

    אם צילמת את החנות והיעדר שלט אודות מדיניות החזרת מוצרים צרף גם כן.

    תגובה
  • 13:27, 16 ביוני 2013

    תודה על עזרתך.
    צילמתי את החנות!!!!
    על רכישה של 200 שח מה הסכום שאני יכול לדרוש כקנס או כעונש או כי לא ציוטו לחוקים?
    תודה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.