ביטול עיסקה דחוף עקב נסיעה לחו"ל - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יאנה

    נשלח ע"ייאנה 06:50, 19 ביוני 2013

    שלום רב. לפני כשבועיים רכשתי ב-hair center שמתמחה בתוספות שיער, פאה שמחברים אותה בעזרת קרטין על ראשי. הפאה חוברה לפני שבועיים ולאחר כמה ימים, כשחפפתי אותה על ראשי, היא הסתבכה כך שלא הצלחתי לסרק אותה. כך נשארתי יומיים, עם רסטה אחד גדולה על הראש יומיים, עד שהם קיבלו אותי. לדבריהם, תופעה כזאת, הם ראו לראושנה, הם התנצלו והבטיחו לעשות הכל כדי לעזור לי. במיוחד שאמרתי להם שאני טסה לחו"ל בסוף החודש ומעוניינת להראות טוב. יום לאחר מכן, כלומר, לפני שבוע, אני התחרטתי וביקשתי לבטל את העיסקה בטענה כי לא מסוגלת לעבור עוגמת נפש כזאת שוב. הם לא התנגדו ואמרו שהם ידאגו להביא לי החזר כספי. שילמתי להם 12000 בציק. אך, עדיין לא קיבלתי מהם כלום. אני מתקשרת אליהם ולדעתי הם מסננים אותי ולא עונים. החשש שלי, שהם יכולים לנצל את העובדה שאני טסה לחו"ל למספר שנים והם מושכים את הזמן. האם אני יכולה ללחוץ אליהם כדי שהם יזרזו להחזיר לי את כספיי? תודה רבה מראש

    השב
  • 10:39, 20 ביוני 2013

    שלום רב,

    ראשית משמח אותי לדעת שהם הסכימו לקבל אחריות ולהשיב לך את כספך. יחד עם זאת ההתחמקות שלהם ממך אכן מחשידה.

    ממליצה לגשת אליהם פיסית ולדרוש את כספך חזרה.

    בד בבד הגישי תלונה לאמון הציבור או גשי לאחד מסניפי שיל (=שירות יעוץ לאזרח) בארץ וקבלי סיוע בהתנדבות בפניה אליהם.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.