• 3 ביולי 2013

    אחריות לדיסק קשיח חיצוני שאינו קריא

    ברשותי מכשיר דיסק קשיח חיצוני, שלאחרונה אינו קריא, ועולה הודעה במחשב שיש לפרמט את המכשיר, פעולה שכרוכה באובדן קבצים. פנייה לחברה היבואנית לתמיכה, העלתה כי יש לשחזר את הנתונים ולאחר מכן יוחלף המכשיר. למותר לציין כי שיחזור הוא יקר. בזמן רכישת המכשיר לא ניתנה תעודת אחריות, ונאמר על ידי סופר סל, שבו נרכש המוצר, כי החשבונית תשמש כתעודת אחריות. על גבי אריזת המכשיר מופיע כי האחריות הינה ל-3 שנים ואני מצויה בטווח הזמן הזה. האם תקנות הגנת הצרכן בעניין אחריות ושירות לאחר מכירה תקפות בענייני, כפי שאני סבורה ולכן על החברה היבואנית לשלם את תשלום השחזור. תודה

    3 ביולי 2013
  • 17 ביולי 2013

    אחריות לדיסק קשיח חיצוני שאינו קריא

    ערב טוב,

    אכן החברה היבואנית צריכה לשאת בעלות השחזור ולקחת אחריות על הפגם שהתגלה במוצר. ממליצה חפנות בתלונה לאמון הציבור ובמידת הצורך לבצע את השחזור ולשמור הקבלה ולהגיש תביעה קטנה כנגד החברה.

    17 ביולי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?