open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 3 ביולי 2013

            אחריות לדיסק קשיח חיצוני שאינו קריא

            ברשותי מכשיר דיסק קשיח חיצוני, שלאחרונה אינו קריא, ועולה הודעה במחשב שיש לפרמט את המכשיר, פעולה שכרוכה באובדן קבצים. פנייה לחברה היבואנית לתמיכה, העלתה כי יש לשחזר את הנתונים ולאחר מכן יוחלף המכשיר. למותר לציין כי שיחזור הוא יקר. בזמן רכישת המכשיר לא ניתנה תעודת אחריות, ונאמר על ידי סופר סל, שבו נרכש המוצר, כי החשבונית תשמש כתעודת אחריות. על גבי אריזת המכשיר מופיע כי האחריות הינה ל-3 שנים ואני מצויה בטווח הזמן הזה. האם תקנות הגנת הצרכן בעניין אחריות ושירות לאחר מכירה תקפות בענייני, כפי שאני סבורה ולכן על החברה היבואנית לשלם את תשלום השחזור. תודה

            3 ביולי 2013
          • 17 ביולי 2013

            אחריות לדיסק קשיח חיצוני שאינו קריא

            ערב טוב,

            אכן החברה היבואנית צריכה לשאת בעלות השחזור ולקחת אחריות על הפגם שהתגלה במוצר. ממליצה חפנות בתלונה לאמון הציבור ובמידת הצורך לבצע את השחזור ולשמור הקבלה ולהגיש תביעה קטנה כנגד החברה.

            17 ביולי 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form