מריחה בעיניים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • שחר

    נשלח ע"ישחר 01:45, 12 ביולי 2013

    שלום,לפני כחודשיים קניתי בחנות מערכות לרכב גלאי רדארים למצלמות החדשות שמציבים. מסתבר שהסירייל שלו כבר משתמשים ואני לא יכול לעדכן את הגלאי. הבחור בחנות מערכות הפנה אותי לבחור בשם שרון הוא אחראי על זה .דיברתי עם הבחור הנחמד והוא הציא לקחת אותו ממני ושהוא יסדר את הגלאי. יותר מאוחר שדיברנו בטלפון הוא אמר שאני צריך לשלם 80$ בשביל סירייל חדש .לא הסכמתי כמובן (הגלאי עולה 3000 אלף ).לאחר דבר הוא הציא שזה יקח זמן לסדר את זה והסכמתי עבר חודש והוא מורח אותי בטלפון .אני רוצה להחזיר את הגלאי ולקבל פיצוי אשמח לקבל ייעוץ(אני בטוח שיש פה קומבינה על גבי שבקושי מרוויח את לחמי)בתודה והערכה

    השב
  • 22:04, 17 ביולי 2013

    ערב טוב,

    ממליצה להפסיק להתקשר ולגשת פיסית לחנות ולדרוש את ביטול העסקה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.