• איריס ב

    נשלח ע"יאיריס ב 00:53, 31 ביולי 2013

    בס"ד שלום וברכה ! שלחתי את ביתי לקיוסק ואמרתי לה שתקנה לי 5 נרות נשמה מאחר ששילמה יקר . חזרתי אני אליו ואמרתי שזה יקר . ורוצה לבטל את הקנייה. אז המוכר אומר שאי אפשר להחזיר , ואני הדפסתי , אמרתי לו שזה לא יכול להיות גם עבדתי בתור קופאית ואפשרי. אז הוא התעקש מחוסר ברירה לקחתי משהו אחר . האם זה נכון ? או שאני טועה ? שלום וברכה איריס

    השב
  • 00:19, 6 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    אכן לפי התקנות עומדת לךהזכות לבטל העסקה ותשובתו של המוכר אינה נכונה. ניתן להגיש תלונה כנגד החנות באמון הציבור או במועצה הישראלית לצרכנות שיתכבד המוכר ויסביר תשובתו לאחד מהגופים הצרכנים האלה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.