• 2 באוגוסט 2013

    דרישה לפרעון מיידי של עסקת תשלומים

    שלום רב. הייתי לקוחה של סלקום ובשנתיים האחרונות שילמתי להם את החשבון החודשי בבנק הדואר. כאשר הוספתי קו התעקשו שאעדכן אמצעי תשלום אחר ולכן עזבתי אותם. כאשר עזבתי נותרו לי 7 תשלומים של 95 ש"ח על מכשיר הפלאפון מעסקת 36 תשלומים. המשכתי לשלם על המכשיר גם לאחר שעזבתי, לפי תנאי העסקה מדי חודש 100 ש"ח, אולם הם שלחו לי חשבונית על סך כל היתרה 670 ש"ח ודרשו כי אפרע את התשלום במיידי. סירבתי והם שלחו לי מכתב מעו"ד של החברה עם דרישה לתשלום, איום בנקיטת הליכים ובשיא חוצפתם גם תוספת עלות טיפול משפטי. האם זה חוקי מצד בית העסק לדרוש ממני לפרוע את כל יתרת התשלום כיוון שעזבתי אף כי העסקה נעשתה בתשלומים ? האם הם יכולים לדרוש ממני לשלם על טיפול משפטי ? פניתי לרשות להגנת הצרכן והם הציעו לי לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות. האם כדאי לי לתבוע ( ובאיזו עילה ) ? או לחכות שהם יתבעו אותי ?

    2 באוגוסט 2013
  • 6 באוגוסט 2013

    דרישה לפרעון מיידי של עסקת תשלומים

    שלום רב,
    .אכן התנהלות החברה תמוהה ולא ברורה. ניכר כי מאחר ועזבתאותם כלקוחה ואין לך הוראת תשלום הםחוששים שלא תעמדי בתשלום.

    ממליצה לפנות לעו"ד ולבקש להמשיך ולשלם את הקרן כפי שנהגת לעשות מדי חודש שכן אין באפשרותך לשלם היתרה בבת אחת.

    ממליצה להלין על דרישה זו גם באמון הציבור.

    לא בטוחה שכדאילהגיש תביעה קטנה בנסיבות אלה.

    6 באוגוסט 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?