רכישה באינטרנט שלא סופקה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דבי

    נשלח ע"ידבי 17:43, 6 באוגוסט 2013

    רכשתי מוצר באינטרנט שאספקתו היתה אמורה להתבצע תוך 14 ימי עסקים כעבור תקופה כפולה מכך, כאשר המוצר עדיין לא סופק פניתי לחברת האשראי ובקשתי לבטל את את העסקה "שמריחה" כמרמה חברת האשראי סרבה הואיל והסכום חוייב . האם הם צודקים ?ומה ביכולתי לעשות?

    השב
  • 15:49, 14 באוגוסט 2013

    שלום רב,

    היה עליך לפנות ישירות לבעל העסק ממנו רכשת את המוצר ולדרוש את ביטול העסקה לנוכח האיחור במועד האספקה ואי עמידתו בהסכם.
    אם עדין המוצר ואכן מדובר בתרמית והונאה ניתן להגיש תלונה במשטרה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.