• 24 בספטמבר 2013

    יחס ושרות לא הולם לאחר רכישת מוצר

    שלום,ב27/06/2013רכשנו חדר שינה לילדים מעצמלה תאריך הספקה למיטה היה 10/09/13 ב8 לחודש יצרנו קשר ונאמר שלא ניתן לספק עקב לחץ וקבעו מועד הספקה ל18/9/13 בין 13:00-16:00 ערב חג,לצערי לא הגיעו וגם לא ידעו אותנו על כך,בהסתמך על המיטה הזו הזמנתי אורחים לחג ,הילד היה בשיא ההתרגשות והתאכזב ונאלצנו לבקש מזרנים מחברים בדקה ה90!! ב20/9 יצרתי קשר עם החברה נאמר בסופו של גבר שהם לא יודעים מה גרם לתקלה הזו פיצו ב250 שח וקבעו מועד אספקה חדש לא פחות ולא יותר ל3/10 זא לעוד שבועיים נוספים כעבור יומיים שלחנו להם מכתב חריף בדרישה להספקה מיידית ובקשה להגדלת הפיצוי בסופו של דבר קבעו אספקה ל24/9 פיצוי נוסף לא קיבלנו אנו מעוניינים לדעת האם כדי ויש למה לגשת לתביעות קטנות עקב רשלנות הפרת הסכם עוגמת הנפש לילד שחיכה למיטה ועוגמת הנפש שאנו חווינו. דבר נוסף יש לנו גם smsמתאריך17/9 מעצמלה שמתזכר אותנט לגבי קבלת המוצר תודה!!!

    24 בספטמבר 2013
  • 30 בספטמבר 2013

    יחס ושרות לא הולם לאחר רכישת מוצר

    ניתן להגיש תביעה. צרפו את הפניות שלכם לחברה לכתב התביעה.
    אל תנפחו את התביעה יתר על המידה. בתי המשפט לא אוהבים זאת.

    30 בספטמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?