חברת תעופה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ענבל

    נשלח ע"יענבל 11:29, 28 בספטמבר 2013

    היי לפני כחודשיים אני וחברתי הטובה רכשנו חבילת טיסה לתאילנד (מבצע ) דרך חב' תעופה מסויימת. החבילה כללה שתי טיסות הלוך ושוב ישראל- תאילנד. ו 4 טיסות פנימיות דרך חב' התעופה התאילנדית ועוד 2 לילות במלון בתאילנד לכל אחת במחיר של 1700$ לחבילה. בהגענו לשדה התעופה הוהבר לנו כי אנו לא כלל לא רשומות לטיסה הלוך וגם לחזור ... היינו קצת בהלם ולאחר ויכוח סוער שארך שעתיים וחצי ובו ניסיון כושל להשיג איזשהו נציג מחב' התעופה עלו בתוהו - עלינו לטיסה לאחר שהובהר לנו כי אנו לא רשומות גם לטיסות הפנימיות. מסתבר כי אלעל מוכרת לחברה התאילנדית את הכסאות במטוס שלה ולכן המחיר הזול לכל החבילה. מיותר לציין כי היו בידיינו את כל המסמכים הדרושים וכי היה "כירטוס" שלנו לכל הטיסות אך בפועל הדבר לא היה נכון ובכל טיסה ובית מלון כלל לא היינו רשומות. בכל שדה תעופה התעכבנו שעות ע"מ להסביר את המחדל הזה. ובוספו של דבר עלינו לטיסות. שלחנו הודעות בפייסבוק לנציגה מולה סגרנו את החבילה (זו הדרך היחידה והאחרונה בה הצלחנו להשיגה) - אך לא היה שום מענה ממנה. האם ישנה עילה לתביעה במקרה הנ"ל?

    השב
  • 15:17, 30 בספטמבר 2013

    מהמתואר על ידך נראה שיש כאן עילת תביעה.
    האם מדובר בחברת תעופה מקומית (ישראלית)?

    תגובה
  • 06:51, 2 באוקטובר 2013

    כן , זו חברה ישראלית. עפ"י איזה חוק אני יכולה לתבוע אותם? האם יש פה הפרה של חוק החוזים ?<

    תגובה
  • 06:55, 2 באוקטובר 2013

    ניתן להעזר במספר חוקים ובין היתר, בחוק החוזים בעקבות הפרת חוזה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.