• 3 באוקטובר 2013

    נופש מביש שנרכש ע"י אשת טורס

    בחרתי להוציא צוות של 4 עובדים לחופשה הארוכה שהזדמנה לנו בחג הסוכות
    שחל ב-18/9/2013 יש לציין כי לולא החג, אין באפשרותנו לצאת לחופשה ארוכה.
    פניתי כשלושה שבועות מראש לענת נציגת אשת טורס וביקשתי לרכוש 4 חבילות נופש לכרתים למלון מפואר ומומלץ על ידכם וגם על ידי בני משפחה שהיו שם, "הכול כלול" בשם מינוס אימפריאל בשל החשיבות שלנו לבחירה זו, כמו גם בקשתי לפנק את העובדים כמה שניתן ולהעניק להם חדר הפונה לבריכה, נתבקשתי שוב ושוב על כל בקשה לשלם יותר ויותר ואכן כך עשיתי. יצאתי מצויד בהזמנה מסודרת ומאושרת על ידי אשת טורס היו אדיבים
    בכרתים, נציגי השטיח המעופף שראו את ההזמנה למלון, ביקשו רק מאתנו (4 נוסעים), להמתין בצד. לאחר שלחו את אחרון הנוסעים, באוטובוסים המפוארים, ניגשו אלינו והודיעו בהחלטיות ׳מצטערים לא נוכל להעביר אתכם למלון שבהזמנה, אין מקום!
    כל תחנוננו לא עזרו כ, הפנה אותנו לנהג מונית שירות דובר יוונית שיסיע אותנו למלון אחר.
    מאוכזבים, אבל עם תקוה לקבל מלון ברמה זהה לזה שבחרנו ושילמנו, נסענו במונית ישנה מקרטעת, בחום מחניק ללא מזגן.
    הגענו ״למלון״.... ומצאנו איך הוליכו אותנו שולל. מלון ללא מזגנים ארחי אמבט חסרים וחלקם מטים ליפול, האמבט והברזים חלודים, מים בברזים דלפו... מלון מיושן ומגעיל. 99% מעובדי המלון אינם דוברים אנגלית. 50% מהכול כלול לא היה כלול. לא היה מספיק אוכל לאורחי המלון (רובם מבוגרים מאוד) שהתנפלו על כל דבר מזון, הרגשנו כמו בבית תמחוי! שתיה וקפה היה עלינו לשלם. לא היה שם כל בידור, ומהבריכה נגעלנו! נאלצנו לשכור רכב (משימה בלתי אפשרית במלון שכוח אל זה) לבלות ולאכול בחוץ הוצאה כבדה נוספת שלא היתה מתוכננת כלל.
    החלנו בסבב טלפונים לנציגי אשת טורס, כדי שיטפלו בנושא, כל אחד השליך זאת על החברה האחרת, ובסופו של דבר גם ברוב חוצפתם ניתקו אותנו ולאחר מכן גם סיננו, או פשוט לא ענו לנו הפרענו למנוחת החג!.
    בארץ אבי ניסה לברר, דיבר עם נציג אשת טורס, העונה לשם אדם שלא האמין, "לא יתכן, אני רואה במחשב שיש הזמנה מסודרת. אני כבר מטפל בהעברה שלהם למלון המיוחל, תוך חצי שעה אחזור, כך הבטיח לאבא שלי... אבל כפי הנראה אפילו לא התכוון לחזור אליו. לאחר כשעה אבא ניסה להתקשר, אך לא קיבל כל מענה גם אדם נעלם.
    אבא כתב מיד התלונן באתר המבטיח באותיות קידוש לבנה, כל תלונה תטופל תוך 24 שעות - אך גם שם כזבים, עד היום אף אחד לא ענה.
    יש לציין כי במהלך כל היום הראשון "לנופש שלנו", לא נכנסנו לחדרים ולא פרקנו מזוודות כי הייתה לנו תקווה, האמנו שיטפלו בנו יכבדו אותנו, כפי שנהגו עד קבלת התשלום.
    עד היום, ממשיכים לדבר אלי בחוסר סבלנות מנפנפים ב-"תתבע אותנו"! אלינו. את התשלום בגובה של כ-13500 ₪ כמובן גבו מחשבוני.

    3 באוקטובר 2013
  • 29 באפריל 2017

    נופש מביש שנרכש ע"י אשת טורס

    גם אני תובע את אשת טורס בגין דיל בסיציליה המשפט מתנהל בבית המשפט לתביעת הקטנות בחיפה.

    המסקנה יש לבדוק באופן רציני מהו הספק של החבילה לפני כל הזמנה.

    29 באפריל 2017
  • 11 בנובמבר 2013

    נופש מביש שנרכש ע"י אשת טורס

    אשת טורס מכרה לאשתי ולי טיול לסין שבו בפרסומות שלהם הודגש "הטיול ללא ימים חופשיים" אך העובדות במציאות בזמן הטיול היו הפוכות לחלוטין ולא היה יום שלפחות חצי ממנו היה "יום חפשי" ושאם לא קנית מאשת טורס בסין במחיר מופקע קטע טיול או בקור באתר או מופע הרי שלחו אותך לרחוב או למלון. יצאנו לטיול לסין לפחות כך חשבנו אך לגבי אשת טורס והמדריך מטעמה בשם יוסי שרר היינו בעצם שבויים שנתן לגרור אותם מעסק לעסק שמכר שרות או מוצרים במחירים מופקעים ואיפשר למדריך לגזור קופון מהעסק על חשבוננו. ב"טיול"? לחומה גררו אותנו 8 שעות בין חנויות שבהן המדריך יכל לגזור קופון ורק 2 שעות שהוקדשו לנסיעה לחומה ולביקור בה וזה היה ממש בזיון

    11 בנובמבר 2013
    • 27 במאי 2015

      נופש מביש שנרכש ע"י אשת טורס

      עפ דברי המדריך שלנו, ממשלת סין מכריחה את המדריכים להביא את התיירים לחנויות ממשלתיות, לזרוק אותם שם יום יום כמה שעות כדי להוציא מהם כמה שיותר כסף.

      27 במאי 2015
  • 6 באוקטובר 2013

    נופש מביש שנרכש ע"י אשת טורס

    שלום שי
    מנהלת שרות הלקוחות שלנו תיצור עימך קשר בזמן הקרוב
    בברכה אורלי

    6 באוקטובר 2013
  • 3 באוקטובר 2013

    נופש מביש שנרכש ע"י אשת טורס

    שי שלום,

    אכן מקרה לא נעים. נראה שאין מנוס מלהגיש תביעה.

    3 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?