חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יוסף

    נשלח ע"ייוסף 10:52, 10 באוקטובר 2013

    חברת סלקום חייבה אותי ב-60 ש"ח עבור שרותי תוכן של צד שלישי . מעולם לא הזמנתי ולא נתבקשתי להסכים לקבל שירותים אלה.פניה לשרות לקוחות לא הועילה והפנו אותי לספק התוכן אשר טען שאני חייב לשלם וזהו. יתרה מזו, לפני חודשיים כאשר גם אז חויבתי בעד שרותי תוכן (אחרים) - פניה לשרות לקוחות הביא לביטול החיוב והובטח לי שמאותו רגע ואילך, יחסמו את הקו לקבלת שירותי תוכןץ כאמור הבטחה זו הופרה. מה עושים?

    השב
  • 11:21, 10 באוקטובר 2013

    שלום,
    פונים גישה ומבקשים זיכוי. מבקשים לקבל אסמכתא לכך שהסכמת לקבל את השירותים וכן את הפניה לפני חודשיים במסגרתה הובטח לך שיחסמו את האפשרות לקבל שירותי תוכן.
    האם הוחתמת על טופס גישה לשירותים (יתכן שבמקום חתימה זה מה שעשו איתך טלפונית לפני חודשיים).

    אם לא עוזר - תביעה.

    תגובה
  • 00:46, 14 באוקטובר 2013

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.