• 10 באוקטובר 2013

    חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

    חברת סלקום חייבה אותי ב-60 ש"ח עבור שרותי תוכן של צד שלישי .
    מעולם לא הזמנתי ולא נתבקשתי להסכים לקבל שירותים אלה.פניה לשרות לקוחות לא הועילה והפנו אותי לספק התוכן אשר טען שאני חייב לשלם וזהו.
    יתרה מזו, לפני חודשיים כאשר גם אז חויבתי בעד שרותי תוכן (אחרים) - פניה לשרות לקוחות הביא לביטול החיוב והובטח לי שמאותו רגע ואילך, יחסמו את הקו לקבלת שירותי תוכןץ
    כאמור הבטחה זו הופרה.
    מה עושים?

    10 באוקטובר 2013
  • 10 באוקטובר 2013

    חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

    שלום,
    פונים גישה ומבקשים זיכוי. מבקשים לקבל אסמכתא לכך שהסכמת לקבל את השירותים וכן את הפניה לפני חודשיים במסגרתה הובטח לך שיחסמו את האפשרות לקבל שירותי תוכן.
    האם הוחתמת על טופס גישה לשירותים (יתכן שבמקום חתימה זה מה שעשו איתך טלפונית לפני חודשיים).

    אם לא עוזר - תביעה.

    10 באוקטובר 2013
    • 14 באוקטובר 2013

      חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

      14 באוקטובר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?