open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 10 באוקטובר 2013

            חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

            חברת סלקום חייבה אותי ב-60 ש"ח עבור שרותי תוכן של צד שלישי .
            מעולם לא הזמנתי ולא נתבקשתי להסכים לקבל שירותים אלה.פניה לשרות לקוחות לא הועילה והפנו אותי לספק התוכן אשר טען שאני חייב לשלם וזהו.
            יתרה מזו, לפני חודשיים כאשר גם אז חויבתי בעד שרותי תוכן (אחרים) - פניה לשרות לקוחות הביא לביטול החיוב והובטח לי שמאותו רגע ואילך, יחסמו את הקו לקבלת שירותי תוכןץ
            כאמור הבטחה זו הופרה.
            מה עושים?

            10 באוקטובר 2013
          • 10 באוקטובר 2013

            חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

            שלום,
            פונים גישה ומבקשים זיכוי. מבקשים לקבל אסמכתא לכך שהסכמת לקבל את השירותים וכן את הפניה לפני חודשיים במסגרתה הובטח לך שיחסמו את האפשרות לקבל שירותי תוכן.
            האם הוחתמת על טופס גישה לשירותים (יתכן שבמקום חתימה זה מה שעשו איתך טלפונית לפני חודשיים).

            אם לא עוזר - תביעה.

            10 באוקטובר 2013
            • 14 באוקטובר 2013

              חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

              14 באוקטובר 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form