לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
יוסף

חיוב בעד שרותי תוכן בסלולר שלא הוזמנו

חברת סלקום חייבה אותי ב-60 ש"ח עבור שרותי תוכן של צד שלישי . מעולם לא הזמנתי ולא נתבקשתי להסכים לקבל שירותים אלה.פניה לשרות לקוחות לא הועילה והפנו אותי לספק התוכן אשר טען שאני חייב לשלם וזהו. יתרה מזו, לפני חודשיים כאשר גם אז חויבתי בעד שרותי תוכן (אחרים) - פניה לשרות לקוחות הביא לביטול החיוב והובטח לי שמאותו רגע ואילך, יחסמו את הקו לקבלת שירותי תוכןץ כאמור הבטחה זו הופרה. מה עושים?

עו"ד אדי בליטשטיין

שלום, פונים גישה ומבקשים זיכוי. מבקשים לקבל אסמכתא לכך שהסכמת לקבל את השירותים וכן את הפניה לפני חודשיים במסגרתה הובטח לך שיחסמו את האפשרות לקבל שירותי תוכן. האם הוחתמת על טופס גישה לשירותים (יתכן שבמקום חתימה זה מה שעשו איתך טלפונית לפני חודשיים). אם לא עוזר - תביעה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות