נעליים פגומות חברת ריפבליק - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • רכישת נעל -פגומה

    נשלח ע"ירכישת נעל -פגומה 14:32, 27 באוקטובר 2013

    לפני פחות משבוע רכשתי נעל במחיר של 300 שקלים. כעבור 4 ימים שהנעל ברשותי, ונעלתי אותה אך ורק פעמיים , בעת שעליתי במדרגות ביתי העקב שלה נשבר לחלוטין, מעדתי ומתחתי את הקרסול וכעת רגלי חבושה. כשפניתי לשירות לקחות וביקשתי זיכוי נמסר לי בתגובה כי החברה "תתקן" את הנעל ולא תזכה אותי . האם מגיע לי זיכוי מלא על נעל פגומה? או שהצדק עם שירות הלקוחות ?

    השב
  • 14:41, 27 באוקטובר 2013

    לא כל כך הבנתי מה ברצונך להשיג? האם ביטול עסקה (החזרת הנעליים) וקבלת כספך חזרה או לקבל "זיכוי" מבלי להחזיר את הנעליים?
    כמו כן, יש באפשרותך לדרוש פיצוי בגין הנזק הנגרם לרגלך.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.