open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 4 בנובמבר 2013

            איי רובוט

            שלום קניתי לפני חודש איי רובוט מאיכות לצרכן,הרובוט עבד יום אחד ולמחרת שתק,התקשרתי לאיכות לצרכן מאיפה שקניתי ביקשו ממני שאשלח את המכשיר לתיקון,אחרי המון טלפונים שלחו שליח שיקח את המכשיר קבענו להיפגש במקום שיהיה נוח לשליח,לאחר שבועיים שוב המון טלפונים החזירו את המכשיר עבד יום אחד ושוב שתק ,ביקשתי לבטל את העיסקה למרות שחוייבתי כבר בויזה .מוכנה לוותר על הסכום שיצא בויזה ולבטל את העיסקה,מה עלי לעשות אשמח לתשובה מכם תודה

            4 בנובמבר 2013
          • 4 בנובמבר 2013

            איי רובוט

            שלום, פני בכתב, תארי את כל השתלשלות האירועים ותדרשי ביטול עסקה. להערכתי החברה תסרב לבטל עסקה ותבקש ממך למסור את המוצר לתיקון פעם נוספת. באפשרותך להסכים לכך או לפנות לבית המשפט ולדרוש ביטול עסקה.

            4 בנובמבר 2013
            • 4 בנובמבר 2013

              איי רובוט

              תודה על התשובה המהירה
              דרשתי ביטול עיסקה והם ענו לי שלא כדאי לי לבטל ,אני 9 בבוקר מתקשרת ומבקשת לדבר עם המנהל אומרים לי הוא עסוק הוא יחזור אליך,אחת בשם רוני בשיא חוצפתה אומרת שאני מפריעה לה לקבל שיחות מלקוחות ,האם כדאי לי לקחת את איי רובוט ארוז ולנסוע לפתח תקווה ולהעמיד להם עובדה.אשמח לקבל שוב תשובה מהירה.

              4 בנובמבר 2013
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form