• 4 בנובמבר 2013

    איי רובוט

    שלום קניתי לפני חודש איי רובוט מאיכות לצרכן,הרובוט עבד יום אחד ולמחרת שתק,התקשרתי לאיכות לצרכן מאיפה שקניתי ביקשו ממני שאשלח את המכשיר לתיקון,אחרי המון טלפונים שלחו שליח שיקח את המכשיר קבענו להיפגש במקום שיהיה נוח לשליח,לאחר שבועיים שוב המון טלפונים החזירו את המכשיר עבד יום אחד ושוב שתק ,ביקשתי לבטל את העיסקה למרות שחוייבתי כבר בויזה .מוכנה לוותר על הסכום שיצא בויזה ולבטל את העיסקה,מה עלי לעשות אשמח לתשובה מכם תודה

    4 בנובמבר 2013
  • 4 בנובמבר 2013

    איי רובוט

    שלום, פני בכתב, תארי את כל השתלשלות האירועים ותדרשי ביטול עסקה. להערכתי החברה תסרב לבטל עסקה ותבקש ממך למסור את המוצר לתיקון פעם נוספת. באפשרותך להסכים לכך או לפנות לבית המשפט ולדרוש ביטול עסקה.

    4 בנובמבר 2013
    • 4 בנובמבר 2013

      איי רובוט

      תודה על התשובה המהירה
      דרשתי ביטול עיסקה והם ענו לי שלא כדאי לי לבטל ,אני 9 בבוקר מתקשרת ומבקשת לדבר עם המנהל אומרים לי הוא עסוק הוא יחזור אליך,אחת בשם רוני בשיא חוצפתה אומרת שאני מפריעה לה לקבל שיחות מלקוחות ,האם כדאי לי לקחת את איי רובוט ארוז ולנסוע לפתח תקווה ולהעמיד להם עובדה.אשמח לקבל שוב תשובה מהירה.

      4 בנובמבר 2013
      • 4 בנובמבר 2013

        איי רובוט

        אל תשוחחי עם נציגי החברה בטלפון. פני אך ורק בכתב ותדרשי ביטול עסקה. לא יסכימו - תפני לבית משפט.

        4 בנובמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?