תיקון מחשב במסגרת אחריות - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ירון

    נשלח ע"יירון 20:08, 10 בנובמבר 2013

    שלום , מסרתי מחשב לנובו שנרכש מרשת קיי אס פי לתיקון במסגרת האחריות של לנובו יצרנית המחשב המחשב נמסר למעבדת סי פי אמ לתיקון מחשבים המורשית על ידי לנובו לתיקון מחשביהם. חלפו יותר משלושים יום מאז נמסר לתיקון וטרם תוקן בטענה שממתינים לחלקים. בשיחה עם נציגות לנובו סוכם שאקבל מחשב חדש במקום אך טרם סופק לי וכל הזמן נוקטים סחבת בעניין. הבנתי שקיימת הפרה בוטה של חוק הגנת הצרכן לפרק זמן תיקון מוצר במקרה הזה. שאלתי היא מי האחראי משפטית במקרה הזה ? חברת לנובו , המעבדה , או החנות בה רכשתי את המחשב ? תודה

    השב
  • 20:14, 10 בנובמבר 2013

    הייתי נוקט בהליך משפטי נגד המעבדה והיבואן (בהנחה שהחברה שמספקת את שירותי התיקון איננה היבואן).

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.