ביטול עיסקה- סורגים - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ג'ני

    נשלח ע"יג'ני 13:41, 11 בנובמבר 2013

    אדי שלום, ב 12.8.13 חתמנו על הזמנה להוספת מעקב סורגים במרפסת. כחודש לאחר מכן סופק מוצר שלא תאם כלל את ההזמנה ולכן כלל לא הותקן. לפני כשבועיים בוצע ניסיון להתקנה נוספת, אך המעקה שסופק היה בעל פגמים רבים, ולכן מנעתי את התקנתו. במהלך האירועים נגרם נזק למבנה המרפסת הקיים. אני מעוניינת לבטל את העיסקה לחלוטין. בכתב ההזמנה נכתב כי לכאורה על הביטול נחוייב ב-40% מהעלות. האם אנחנו רשאים לבטל ללא כל תשלום? תודה, ג'ני

    השב
  • 15:22, 11 בנובמבר 2013

    שלום, פני בכתב אל בית העסק ותדרשי ביטול עסקה (ללא דמי ביטול) לאור אי ההתאמה בין מה שהוזמן לבין מה שרצו לספק, בגין האיחור הרב באספקת המוצר וכן בגין הנזק שנגרם למבנה.
    כמו כן, את יכולה להגיש תביעה לבית המשפט בגין הנזק שנגרם למבנה.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.