ביטול עיסקה- סורגים
אדי שלום, ב 12.8.13 חתמנו על הזמנה להוספת מעקב סורגים במרפסת. כחודש לאחר מכן סופק מוצר שלא תאם כלל את ההזמנה ולכן כלל לא הותקן. לפני כשבועיים בוצע ניסיון להתקנה נוספת, אך המעקה שסופק היה בעל פגמים רבים, ולכן מנעתי את התקנתו. במהלך האירועים נגרם נזק למבנה המרפסת הקיים. אני מעוניינת לבטל את העיסקה לחלוטין. בכתב ההזמנה נכתב כי לכאורה על הביטול נחוייב ב-40% מהעלות. האם אנחנו רשאים לבטל ללא כל תשלום? תודה, ג'ני
שלום, פני בכתב אל בית העסק ותדרשי ביטול עסקה (ללא דמי ביטול) לאור אי ההתאמה בין מה שהוזמן לבין מה שרצו לספק, בגין האיחור הרב באספקת המוצר וכן בגין הנזק שנגרם למבנה. כמו כן, את יכולה להגיש תביעה לבית המשפט בגין הנזק שנגרם למבנה.