תשלום לגן אירועים אחרי אירוע עם שירות ירוד ביותר - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • ירון

    נשלח ע"יירון 21:36, 14 בנובמבר 2013

    קיימתי את הר המצווה לבני הבכור באולם אירועים מסויים במרכז. בדמן שהאוכל היה ממש טעים והאולם היה יפה, השירות היה מתחת לכל ביקורת. סקיצת הישיבה לא היתה מדוייקת, לא היו מספיק צלחות ואורחים אכלו מנות פתיחה בידיים, לא פינו זבל וכוסות מלוכלכות, לא הציעו כלום מבר המשקאות, למרות שהבאתי באופן פרטי שפע משקאות רבים. והרשימה עוד ארוכה. בזמן שאני מצפה לפיצויי מאוד גדול על עוגמת הנפש שנגרמה לי ואי הנעימות מול אורחי, הנהלת הגן רוצה לפצות אותי בסכום מביך של 1500ש"ח. עלות האירוע אמור להיות 30,000ש"ח. מה באפשרותי לעשות בשלב זה? האם עליי לשלם את מלא הסכום ואז לתבוע? או פשוט לא לשלם ןלחכות להזמנה מבית משפט? תודה מראש על היעוץ ירון

    השב
  • 21:43, 14 בנובמבר 2013

    ערב טוב, המצב האידיאלי הוא להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט. אם אתה לא מגיע להסכמה עם האולם המצב העדיף מבחינתך הוא לשלם ולתבוע (ולא להיות הנתבע).

    תגובה
  • 21:47, 14 בנובמבר 2013

    תודה רבה על התשובה המהירה!

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.