רכישת רכב משלמה סיקסט מהחכרה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • אורלי שושן

    נשלח ע"יאורלי שושן 11:30, 22 בנובמבר 2013

    רכשתי לפני כ-10 ימים רכב ושילמתי על שינועו 2000 ש"ח בהבטחה כי הרכב יונדאי I20 2010במצב מכני וחיצוני מצויין ואף הראו לי בדיקה המעידה על כך. עשהגיע הרכב לאחר יומיים, הסוכן אמר לי לבוא לקחת והוסיף שהרכב נראה טוב מאוד. באתי וראיתי רכב מטונף עם חתיכות בטון צמודות לפח. כשראיתי את הרכב ככה אפילו לא נכנסתי פנימה ומכיוון שהיה כבר ערב אמרתי לסוכן שבני יבוא מחר לבצע את העסקה. בני חייל קרבי, ראה מייד שיש פגמים בפלסטיקה, דשבורד שרוט עמוקות חלקי פלסטיק חסרים מראה כללי מזעזע. כאילו שהרכב עבר תלאות גדולות. כשהוא שאל את הסוכן למה ככה נראה הרכב, הוא ענה" אמא שלך ראתה" לכן בני הסיק שזה בסדר מצידי וסייע לי כאשר אני בעבודה, לסיים את העסקה מבינה כספית. העברתי להם את מלוא הסכום. 52,100 וכן את רכבי. זה היה ביום חמישי, הבן לקח את הרכב ואמר שיקח לבדיקה ביום א'. הם החתימו אותו בשמי במקום שכתוב שם הקונה הוא חתם את חתימתו ובידיי יש את אותו הטופס לא חתום בכלל. בבדיקה היו המון ריג'קטים על הפלסטיקה, בלמים לא תקינים מצבר גמור, מנעולים דפוקים ועוד ועוד. הוא הכניס את הרכב למוסך לתיקון ואחרי יומיים קרא לי לקחתו. וסירב לתקן לי את הדשבורד או להחליפו. פתח את מכסה המנוע וחשכו עיניי למראה הפנימי שלו, ובנוסף נוספו שריטות חדשות ברכב, כנראה מהמוסך. אני מסרבת לקחת את הרכב שטרם בוצעה בו העברת בעלות בטענה על הטעייה ורמאות. שילמתי יותר מדי על רכב שהיה משכירות תפעולית ועוד בעסקת טרייד אין. לבקשתי להחליף רכב הם סירבו ואף השאירו לי את הרכב מחוץ למתחם באזור תעשייה ואמרו לי לבוא לקחת המפתח בגלגל. לא האמנתי והסתבר שזה היה נכון. עד לתגובתם למכתבי התלונה שלי באיגוד הצרכנים ותלונה גם לסמנכל מכירות שלהם שאני מעבירה לו את כל המידע בקישרי לקוחות. התגובה היחידה שקיבלתי היא בואי קחי את הרכב קודם. אני חוששת לקחת אותו מכך שאם לקחתי זה רק יסגור אותי מכל אפשרות. אני מביעה אי אמון מוחלט בחברה זאת. מה החוק אומר בנדון? והאם אני צריכה לקחת את רכבי ולהמתין לטיפול? אודה לתגובה

    השב
  • 16:34, 23 בנובמבר 2013

    יש תשובה בשבילי? גם אם אין אפשר לענות לי בבקשה?

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.