• 1 בדצמבר 2013

    ביטול מנוי אינטרנטי

    שלום רב,
    לפני כ - 10 ימים, נרשמתי למנוי חינם באתר xPlace - אתר לגיוס פרילנסרים. היה צורך לתת את כרטיס האשראי, אך ברוב טיפשותי לא שמתי לב שהוא יחוייב באופן מיידי ואוטומאטי עם תום תקופת ההתנסות חינם (שאורכת 10 ימים) הערב פתאום קיבלתי במייל חשבונית על חיוב כרטיס האשראי שלי, ובסכום לא צפוי לחלוטין של 315 שקלים (שלושה חודשים שחוייבו מראש, וכללו מע"מ, כאשר באתר לא הוזכר בפירוש שהמחירים אינם כוללים מע"מ, סוג של הטעייה). בכל מקרה - ראיתי שלפי חוקי הגנת הצרכן, ניתן לבטל מנוי תוך 14 יום, אם לא נעשה בו שימוש. האם ייתכן שאני זכאית לבטל את החיוב הזה איכשהוא? אני לא מצליחה להבין מה נקרא "שימוש" . הכנסתי את פרטי במנוי החינמי, אך לא הגשתי הצעות באתר או קיבלתי הצעות כאלה ומרגע שקיבלתי את החיוב והפכתי למנוי "בתשלום" לא עשיתי שום פעולה. אני במצב כלכלי לא הכי טוב וממש אין לי אפשרות לשלם סכומים כאלה... אשמח לכל עצה. תודה.

    1 בדצמבר 2013
  • 12 בדצמבר 2013

    ביטול מנוי אינטרנטי

    היי מיכל,

    כאן אלון, מנהל אתרֿ XPlace.
    נשמח לתת לך החזר מלא על החיוב.
    לידיעתך:

    1. בעת הצטרפות ל-10 ימים, רשום שבתום ה-10 ימים המנוי יחודש באופן אוטומטי למסלול של 3-חודשים. כמובן שניתן לבטל אפשרות זו מיד עם ההצטרפות כך שכרטיסך כלל לא יחוייב.

    2. רשום באתר שהמחירים ״בתוספת מע״מ כחוק״... זה רשום ליד טבלת המחירים שלנו.

    3. אנא פני אלינו למספר 09-7440880 בין השעות 0900 - 17:00 ונזכה את כרטיסך.

    תודה,

    אלון
    מנהל אתר אקספלייס
    www.xplace.com

    12 בדצמבר 2013
    • 14 בפברואר 2015

      ביטול מנוי אינטרנטי

      שלום רב,
      אני משתמשת ב- xplace מעת לעת . לרב אני רוכשת מנוי ל-3 חודשים.
      לפני כשלושה חודשים עשיתי שוב מנוי ל-3 חודשים. אני זוכרת במפורש ששמתי לב לכך שברירת המחדל מופיעה אוטומטית על חיוב מתחדש ושיניתי זאת. זוהי לדעתי הטעיה מכוונת של הצרכן והייתי שמחה לדעת אם היא חוקית.
      לתדהמתי בתום 3 החודשים קיבלתי חיוב נוסף לעוד 3 חודשים.
      אילו הייתי רוצה לעשות מנוי לעוד 3 חודשים מן הסתם הייתי רוכשת מנוי חצי שנתי.
      יש כאן לדעתי ניצול של פרטי כרטיס אשראי לרעה, הטעיה של הצרכן
      מעבר לכך שאוכלוסיית הפרילאנסרים מלכתחילה היא חלשה ומנוצלת יחסית ואם איני טועה אתם מתיימרים לתמוך בה.
      אשמח לקבל תגובה והסבר וכן החזר כספי.
      ליאת

      14 בפברואר 2015
  • 12 בדצמבר 2013

    ביטול מנוי אינטרנטי

    היי מיכל אני עובד באתר את פשוט יכולה לפנות אלינו במייל או בטלפון 09-7440880 ויטפלו בפנייה

    12 בדצמבר 2013
  • 2 בדצמבר 2013

    ביטול מנוי אינטרנטי

    פני לאתר בכתב והודיעי על ביטול עסקה.

    2 בדצמבר 2013
    • 31 בינואר 2017

      ביטול מנוי אינטרנטי

      היי עשיתי מנוי בכונס פרי בטלפון אחרי 6 ימים התקשרתי לבטל אחרי שהבנתי שיש צורך בתשלום בכניסה לרשימת דירה שלא נאמר לי בהתחלה אז ביקשתי לבטל עברו כמה ימים לא חזרו אליי ניסיתי שוב חצור קשר בינתים עברו 3 חודשיים בנסיון לדבר עם מישהו עד שיתקשרו וחזרו אליי ואמרו לי שאין באפשרות לבטל רק לפני 24 שעות וצריך להמשיך לשלם רציתי לדעת מה אפשר לעשות תודה רבה

      31 בינואר 2017
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?